Bryllupsforberedelser – stoltrekk –

Når det kommer til pynting i lokalet, så har jeg MANGE tanker på hvordan jeg ønsker å gjøre det. Jeg har planleagt dette bryllupet lenge, og det er så utrolig mye jeg har lyst til å gjøre. Noe blir nok gjennomførbart, mens noe må sløyfes. Pyntingen skjer i uken før bryllupet, og det er først da jeg virkelig ser hva jeg trenger og ikke trenger. Med tanke på pynten i lokalet, så har jeg kjøpt inn mye forskjellig, og har en plan om å få brukt det meste.

For tiden tenker jeg på dette med stoltrekk. Det er mange som leier ut stoltrekk, slik at man slipper å sitte igjen med en hel haug av ting man ikke trenger etter den store dagen. Jeg har nok lekt med tanken på å leie stoltrekk, for å gjøre atmosfæren og inntrykket enda mer slik jeg ønsker det. Jeg har alltid drømt om et hvitt og stort bryllup. Jeg elsker detaljer, og synes igrunn at det er fint om det er litt mye, så lenge det er gjennomført. Vurderingen av stoltrekk er noe jeg har grublet på i det siste, og jeg har forsåvidt bestemt meg for hva det blir til. . Jeg har blant annet sett på stoltrekkene til www.stoltrekk.no, som har trekk som passer til alle stoler. Dette synes jeg er genialt, i og med at det finnes så mange ulike stoler i lokaler rundt omkring. De har også organsabånd til stolene i amnge ulike farger, slik at de brudene som er litt mer fargerike enn hva jeg er, også kan finne sin favoritt 🙂

Jeg har bestilt diverse pynt rundt om på nettet til bryllupet. Mye er bestilt på ebay, men også bryllupssider som tilbryllupet.nobryllupsbutikken.no og jenjenhouse.com har jeg kjøpt mye fint hos. Det kommer et innlegg litt senere med noe av pynten jeg har kjøpt. Jeg kan jo ikke røpe alt før den store dagen, så om TO uker, strømmer det på med tips og ideer til dere som trenger inspirasjon og ideer til deres bryllup.

Bryllupsinnlegg fra meg som kan være interessante for deg som planlegger bryllup:

Bryllupsinvitasjoner

Ebaytips til Bryllupet

Brudekjolen

Forloverrollen

Bryllupskaken

Brudebuketten

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Stoltrekk kan du og kjøpe billig på ebay. Har også hørt om de som har solgt dem videre på finn med fortjeneste.. Så du trenger nødvendigvis ikke sitte igjen med en haug av stoltrekk.

    2. Frøkna: det er sant 🙂 men jeg st EØS at de jeg har funnet på finn har vært dyre uforhold til ebay :/ bestemte meg for sent til å bestille derfra :/

    3. Kathrine: JA, jeg er utrolig heldig som har så mange dyktige mennesker rundt meg! ! Gleder meg til å vise dere resultatene fra bryllupet!

    4. Så morro å lese om bryllup forberedelser! Planlegger dagen i hodet til stadighet så er vel bare å sette en dato. Og det føles så lenge å vente til når jeg ser og leser alt ditt. Kjempe kos:) lykke til videre. Gleder meg til å følge frem til den store dagen! 🙂

    5. Har du bestilt stoltrekk og bånd fra denne siden? Hvis ikke, hvor har du bestilt det fra? 🙂 Setter stor pris på svar. 🙂

    6. Det verste jeg vet er bruder som sier: JEG ønsker meg ditt, JEG ønsker meg datt..
      Du skal vel ikke gifte deg alene?

    7. Lene: er du gift da du kanskje? Alle har nok ulike meninger når det kommer til mannens deltakelse i forberedelsene. Noen har egne meninger, mens de fleste ikke har noen preferanser. Jeg synes noe er fint, mens han ikke bryr seg. Da er det jeg 🙂 synd du sier slik. Det er bok ingen form for overkjøring fra brudens side uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg