Kroatia leverer! (del 3)

• 01.09.2017
  • kl.19:55

Som siste reisebrev p den 7 dagers lange turen vr til Kroatia, kan jeg konkludere med at Kroatia er verdt et besk, om ikke flere. Vennlige mennesker, god mat, og fortsatt OK priser. Vi startet med fly fra trondheim til Split, og deretter tok vi oss videre til byen Trogir. Her ventet  resten av familien, som hadde kommet hit noen dager tidligere. Seilbten var rigger og klar for tur. Frst gikk turen til Bol, s videre til Palmizana, fr vi tok en snarvisitt innom Hvar, og videre til Stoncica Bay. Med flere overnattivnger underveis som du kan lese om i tidligere innegg. Etter Stoncica Bay, dro vi til Komiza, og deretter tilbake til Trogir for levere inn seilbten.

P veien tilbake til Trogir ble det masse masse bading ! Det er ekstra spennende bade midt ute p sjen, og med 27 grader i vannet er det helt overkommelig..! Barna har gitt uttrykk for at btlivet er veldig bra, og sprr en da om nr vi skal tilbake til "bten vr".

Det er veldig greit vre med mormor og morfar p tur <3

Vell i havn i Trogir, fant vi en Lounge med masse leker til ungene. Her serverte de deilig frokost, lunsj, smoothies, cocktails, mm.Vi voksne kulle slappe av, mens barna endelig fikk bakkeplass boltre seg p.

En siste kveld i Hvar, med pizza p menyen. Med mye sjluft, mye volum, mange hender og ftter, og tidlige morgener, har det ogs blitt tidlige kvelder p de fleste av oss. Jeg har ligget ute i 4 av 6 netter, og det har vrt magisk. Btlivet har levert, og er en feriemte vi absolutt skal prve igjen.

Jeg fler meg ekstremt heldig som har ftt fire friske nydelige barn <3 Jentene ligner mer og mer p hverandre. To flotte storesstre, en storebror og en lillebror, som beriker hverandres og mitt liv.

Vi sjekker ut ifra bten, og siden vi hadde en hel dag i Trogir fr flyet skulle g p kvelden, ble det bt over til en strand.

Bttur til Medena Beach.

Lilja har blitt superflink til svmme, og svmmer n bde over og under vann uten armringer!

Etter noen timer p stranden, var vi klare for hjemreise.

Vi takker for turen <3 Kroatia har levert, og kan trygt anbefales som reiseml...!

R.

n kommentar

Skrevet av MH den 04.09.2017 kl.14:35

Vi planlegger en reise til Kroatia neste sommer. Er det noen av stedene dere var som du vil anbefale mer enn andre? vi blir vel 7-8 voksne og 5 barn (alder 3 - 10 r). Bt utgr nok denne gang siden ingen kan seile, men tenker se om det er noen fine hus leie :)