Lets Go! – Vinn gavekort fra Kappahl! –

Det er januar, og mange har et nyttårsfortsett om å trene mer og bli sunnere. Fra og med neste uke begynner jeg med faste innlegg om matbutsjettet vårt, som vil inneholde våre middager fremover i en uke, samt noen Rema 1000 tips. Jeg skal prøve å få lagt ut dette innlegget på tirsdager, slik at også dere rekker å handle smart den aktuelle uken.

Nå er jeg akkurat ferdig med min første Tabata time på 3t, og føler at hver en muskel i kroppen har blitt brukt.  Jeg grugleder meg til i morgen, da stivheten mest sannsynlig er det dobbelte!! Jeg er på dag 22 av 100 i treningsprosjektet hundredagersprosjektet, og føler at målet kommer nærmere og nærmere, og at motivasjonen for å faktisk orke å trene hver dag kommer lettere. Samvittigheten begynner å være min venn, og det å “skulke unna” er ikke et tema. Dette er et prosjekt for alle, og ble startet først og femst for oss mødre som i grunn har mer enn nok å gjøre fra før av, men som kanskje trenger å unne oss selv den følelsen av å ha mestret å komme i form. Aktiviteten kan være alt fra snømåkking, akebrettkjøring, studiotrening, hjemmetrening eller annen utendørs aktivitet. Her bestemmer man aktivitet og intensitet selv, men kriteriene er at pulsen skal stige og bilde av aktivitet må foreligge!

Jeg blir inspirert og motivert av treningsklær, og E L S K E R å shoppe nye freshe plagg. Nå har jeg hamstret treningsklær fra Kappahls nye Sports Wear kolleksjon, og har allerede “prøvekjørt” flere plagg. Jeg digger den blå jakka, og begge tightsene på det første bilde under. Jeg kjøpte alle! Nå har Kappahl 3 for 2 på alle active sportswear , så nå kan du fylle garderoben med freshe farger! Og for de av dere som ikke rekker å dra i butikken, kan dere bestille på nett på kappahl.no – som har fri frakt over 600 kr.

Du kan også VINNE 500 kr fra Kappahl her hos meg – se bildet under!

Se alle freshe fargene! Flere farger og treningsklær på Kappahl:)

Og husk å melde deg på konkurransen, slik at du kan kjøpe deg noe fra årets spring collection! (gavekortet kan brukes fritt på alle plagg hos kappahl)

@rachelhauan

 Konkurransen avsluttes TIRSDAG 11/01/2015

79 kommentarer

Siste innlegg