Gratulerer med dagen, du lille fine Linus August

Det er 29 januar, og to år har gått siden jeg kom hjem fra filosofikurs med Ole Robert Reitan, som den gang hadde kalt meg “rimelig sprekkferdig”. sannelig så hadde han rett. På vei hjem fra kurs, begynte jeg å ane at noe var på ferde, og på en skala fra 0-10, hadde “smerten” beveget seg fra mellom 1 og 3 de SISTE dagene, til 7. Likevell var jeg fast bestemt på at det ikke skulle pakkes noen bag før tiden virkelig var inne, så jeg la meg, og tvang meg i søvn. 

Du kan lese hele fødselshistorien min og se bilder HER

29 Januar kl 05.22 kom lille nydelige Linus August til verden under vann…! 

Linus er en energisk stor liten kar med mye fart i. Han bærer preg av å ha tre eldre søsken, og snakker allerede som 2 åring som en foss. Han er alltid blid, og har vilje og stahet som et esel. Han er god, omtenksom og snill, samtidig som han er utspekulert og lur. 

G R A T U L E R E R  M E D  D A G E N <3 

M A M M A 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg