Rachel Tipser: Gave til en du er glad i

Det begynner å bli en stund siden jul, men jeg vil likevell dele en gave med dere. Jeg synes alltid det er vanskelig å gi gaver. Jeg føler de må være gjennomtenkte, og at gavene må være spesielle for de som får dem. Robin er desidert en av de vanskeligste, så i år ble det en litt annerledes gave på han. Med tanke på innlegget jeg skrev for litt siden, så tenkte jegg at det kanskje var fint å gi noe som kunne bygge opp under at vi har liten tid sammen, og trenger å bruke mer tid på hverandre. Jeg valgte derfor å gå for en gave som vi kunne få nytte av begge to.

Dagens tips er en gave til noen man er glad i:

Jeg kjøpte en boks som jeg fylte med diverse lappet, notater og hans favoritter. På hver ting i boksen, sto det en lapp som måtte oppfylles før han kunne løse inn gaven. Gavene var blant annet en Tskjorte som krevde et nakenbad ute, før han fikk bruke den, eller en psoe cheez doodles som krevde en måneskinnstur og en varm dusj, før den kunne nytes. Jeg kunne lagt MYE i boksen, men måtte stoppe en plass. Her bestemmer man jo helt selv, og det er kun fantasien som kan stoppe deg.

Jeg la også en tom boks som jeg kalte “memory box” i esken. Denne er ment til å oppbevare minner. Polaroidkamera hadde også flere bilder, så det var ment til åt a bilder av gode minner

Du kan finne på mye morsomt å skrive på tingene, eller du kan la være å skrive noe. . . .


Jeg la også en flaske med vin, to flakslodd, et gavekort på middag for to, et gavekort på kino for to, dameundertøy, et polaroidkamera, en boks merket med “memory box”, t skjorte, cheezdoodles pose, et glass med sjokolade, et glass med godteri hjerter, og et mobildeksel med bilde av oss.

…et koselig gave som også jeg forhåpentligvis får ta del i <3

 

Den turkise kisten er kjøpt hos Søstrene Grene 🙂

 

Klem fra Rachel

 

 

9 kommentarer
    1. kjempefin blogg racel 🙂 er innom hver dag og må bare beklage at jeg ikke kommenterer så mye, dårlig på det 🙂 er mamma til en liten en på 4 mnd, så litt gøy å følge meg hverdagen din synes jeg, se hvordan dere gjør det om dagene 🙂
      kjempesmart gave 🙂 har laget slik selv en gang, men jeg laget en boks med fullt av lapper inni eks: gavekort på kino, valgfri middag, massasje, osv 🙂 gøy med slike gaver ! 😀

    2. Hei!
      Jeg ville bare legge igjen en liten kommentar til deg her å takk for mye fint lesestoff her inne. Jeg er selv blogger og blogger om alt mellom himmel og jord
      ☺ Ta en tur innom en gang da ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg