Kosedag og Bryllupsplanlegging

PS: Ukens giveaway: Vinn gavekort på 1500 kr fra Kappahl

Til vanlig starter vi morgenen rundt 05.30 tiden, og koser oss med barnetv i senga til den ihvertfall har blitt 07. Vennebyen har blitt en slager her i huset, så Lilja sitter pent i ro i sengen, mens Filip river og sliter i meg, mens jeg fortvilt prøver å få noen ekstra minutter på øyet. Kjent scenario? Dagen i dag var nesten slik! Barna var oppe grytidlig, vi så barnetv, men sto likevell opp tidligere enn ellers. Jeg hadde nemlig lest rett før jeg la meg i går, at det skulle bli kjempevarmt, og hadde bestemt meg for at vi skulle PÅ TUR før barnehagen i dag! Og det gjorde vi. .

Vi kledde på oss, og pakket barnehagesekken. Filip fikk mat, og Lilja ble utstyrt med “smekkbrødskiv” og eplebiter i en pose. Ut på tur aldri sur!Filip sovnet før vi rundet første sving, mens Lilja nynnet og storkoste seg med “trillende frokost”. Det ble en helt topp start på dagen, og jeg bestemte meg for å avlyse alle avtaler, og bare kose meg hjemme. dagsturen var unnagjort, frokosten sto for tur, og ingen gjøremål. DEILIG!


To av de nylige instagrambildene mine – FØLG MEG på rachelhauan –

Jeg og Filip har kost oss i hele dag. Vi har lekt masse på lekematta, øvd på å klappe, sett på barnehagebarna som leker på lekeplassen, gått tur med hundene, lagd oss mat, og slappet av på sofaen. Ja, for ikke nevne å sove.. ! Det virker som at ro avler ro, så sannelig har han ikke sovet hele tre ganger i dag. Mellom slagene har jeg laget meg en oversiktlig sjekklisteplan for bryllupet. Da er det snakk om alt som skal ordnes, kjøpes og fikses innen den store dagen. …. og listen begynner å bli lang!

I morgen kommer et bryllupsinnlegg –  Mine Bryllups Ebay funn-

6 kommentarer

Siste innlegg