Giveaway: VINN gavekort på 1500 kr fra KAPPAHL

VINN gavekort på 1500 kr fra KAPPAHL

Jeg har tidligere skrevet innlegg i samarbeid med kappahl om blant annet deres Newbie Kolleksjon. I dag vil jeg vise dere litt andre plagg fra den store kleskjeden, og som kanskje vil være til inspirasjon for dere. Her har jeg satt sammen en kollage på “stor gutt”, “stor jente”, “baby” og “dame”.Samtidig vil jeg dra igang en ny giveaway for uken, og denne gangen er det Kappahl som står for premien.Gavekortet kan brukes fritt i alle Kappahls butikker. 

 


Herlige farger til dame. Jeg har satt sammen noen av mine favoritter….

For å delta i ukens giveaway må du:

Fortelle meg hvor mange prosent  (%) du får i avslag ved innmelding i Kappahls kundeklubb.

…svaret finner du HER.

Det å være medlem i kappahls kundeklubb er kun fordeler. Her om dagen fikk jeg melding på telefonen om at både fredag og lørdag kunne man få hele 30 % på HELE kjøpet. Dette gjalt alle varene i hele butikken, bortsett fra varer som allerede var på salg. I og med at jeg hadde gavekort fra kappahl, bestemte jeg meg for å ta turen, og sannelig kom jeg ut med to fulle bæreposer!

Det er selvfølgelig ingen innmeldingsplikt, o kan delta i konkurransen UTEN å være kappahlmedlem! 

–  men jeg anbefaler å være medlem!

I og med at dere må gi et svar, vil ingen av kommentarene i dette innlegget bli tilgjengelig for andre lesere 🙂 Ingen juksing!! 😉

For ekstra lodd, kan du legge ut om konkurransen på Instagram og hashtag #rachelblogg OG #kappahl . Har du ikke Instagram, kan du dele på facebook eller skrive et blogginnlegg om konkurransen. Skriv en kommentar ekstra om du deltar på dette punnktet 🙂 (link til instagram/instanavn, link til blogg)

Lekre farger til kjekke små gutter! Jeg smelter helt av små kjekkaser i tøffe klær! !

Nydelige farger til småvoksne frøkner…

(jeg kjøpte meg faktisk den stripete tightsen (129kr) + genseren (179kr) i antrekk nr 2 fra barneavdelinga da jeg handlet…)

Tøffe plagg til guttaboys, og fargerikt til småsnuppene…Begge guttesettene er å bli med hjem neste gang vi er på Kappahl!!

//Innlegget er skrevet i samarbeid med Kappahl//

296 kommentarer

Siste innlegg