Jentetur til London

Det har aldri skjedd før, og sannelig ble jeg ganske satt ut da mitt MASTERCARD ble avvist etter noen dager på shopping i London. Åherremin var de første tankene som streifet meg, hva i alle dager har jeg kjøpt!!??Grensen er nok på 10 000 kr, men neimen om jeg hadde kjøpt SÅ mye. Altså, var vi på shoppingtur så var vi på shoppingtur, men å svi av så mye penger bare fordi man vill, er jo ikke akkurat smart. Så jeg krysset fingrene på at det var noe annet som hadde blitt trekt derfra. Heldigvis så hadde jeg rett!!

Unasett, overtrekt eller ei, så ble jeg 7 par sko rikere, 6 jakker, 2 kjoler, 1 bukse, 10 smykker, litt joggeklær fra Nike og en del barneklær rikere. Garderoben fikk et løft, og det er på tide å rydde bort gravidbuksene og utslitte joggeklær! Jeg er jo tross alt igang med “mission HOT mama”, så da skulle det bare mangle at det ble litt utskiftninger.

I og med at vi stort sett var opptatte med å handle, ble det lite bilder av annet enn oss selv. Sightseeing hadde vi rett og slett ikke tid til. Det skal sies at det ikke er første gang vi var i London, så vi har allerede sett Bigben x-antall ganger, vært på madame tussauds med kjendisene, streifet gatelangs på markedene i notting Hill, opplevd Soho på nattestid, badet i fontene, sett Buckingham Palace, fått overblikket i London Eye, og ikke minst vært på musical, så vi hadde ikke behov for noe kulturinnput denne gangen.

Vi har rett og slett bare kost oss!


Trondheim – Oslo – London!


Vi brukte hele 3 timer bare på TopShop, og fikk unnagjort de fleste “må innom” butikkene på fredag. Shopping fra morgen til kveld!!

Mamma hadde tatt med seg søskenbarna våre til london “tilfeldigvis” samme helg som oss, så det ble lunch med dem 🙂

Etterhvert tok vi turen til Primark, en gigantisk butikk med veldig lave priser – MEKKA! Her måtte vi selvfølgelig ha det litt gøy! 


Vi følte oss nesten som superstjerner der vi sto inne i butikken med flere kamera rundt oss 😛 (vell og merke de i butikken og mamma som tok bilde!)

Og selvfølgelig har Instagram blitt flittig brukt på turen. ikke minst SnapChat..! Har dere det? Genialt – og morsomt!

Fredag kveld ble det bytur på oss (altså, på kveldstid..), mens på Lørdag ble det rolig kveld sammen med jentene.

Takk for en finfin tur kjære søster (..og bror som også betalte biletten min!!)


Minner dere på Giveaway fra Knerten&Karoline – Gavekort på 500kr –

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Det ser ut som dåkke har kost dåkke skikkelig Rachel. Må si på fleire av bildene måtte eg se to ganger for å se kem av dåkke søstrene som faktisk hadde fått dissa to herlige ungane, dåkke e jo knall like!
      Glede meg til innlegg av samtlige sko, klesplagg og anna snacks! 😀 Et MUST til en sliten joggebukse mamma som straks skal på shoppingferie 😉

    2. Så herlig! Jeg elsker London! Skal dit selv for fjerde gang i april sammen med mamma og lillesøster. Gleder meg til å handle på topshop jeg også . Har også en annen favorittbutikk fra mine tidligere besøk – morgan de toi. Har du hørt om den? Eller vært der? Hvilke andre butikker liker du fra London?

    3. Så morsomme bilder Rachel:-)
      Har fått beskjed om å kjøpe krølltang til jentene etter turen, hvilken anbefaler du?

    4. Åh, vet du hva ? Nå fikk jeg virkelig lyst til å reise til London altså. Så ut som om dere hadde det veldig koselig. Primark <3 Du sa prosjekt hot mama ? Du er jo hot mama 😉

    5. DIVAMAMMA.COM: ntååh <3 takk for det <3 men det er da noen "tiltak" som skal til for at denne kroppen er "sommerfin" og hodet er fritt for komplekstanker! LONDON = love it!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg