Im Back – med RABATTKODE og GIVEAWAY til dere!

Da var endelig beina plantet på norsk jord, etter flere timer med forsinkelser, og en tilbakelagt dag på “jobb”.

Det er bare en uke til vi stenger butikken for å bygge om, så det er mye som skal gjøres før den tid.

Noen dager i London har gjort susen, både for selvtilitten og garderoben, og bilder fra turen kommer etter hvert 🙂

 

I mellomtiden så kan dere kose dere med GIVEAWAY og et knalltilbud fra nettbutikken Knerten & Karoline.

Ved bruk av koden: Rachel

får dere hele 20 % på deres kjøp i nettbutikken – OGSÅ allerede nedsatte priser, så her kan man virkelig gjøre et kupp!!

GIVEAWAY: Gavekort på 500 kr fra knerten&karoline

LIK Knerten & Karoline på facebook, og skriv hva dere synes om nettbutikken i dette blogginnlegget

Her er mine favoritter til gutt, og siden jeg allerede har et gavekort liggende på vent i denne butikken, kommer noen av disse godsakene straks i posten!!

Jeg liker spesielt godt DENNE blå drakten!!

 

Her er mine favoritter til jente, og tro det eller ei, så er det nok noe av dette som også er på vei! ! !

Liker spesielt godt tunikaen i midten, som kan kjøpes HER.


 

LØP OG KJØP!! Det er fortsatt mye snadder igjen på salget, og husk, du for 20 % på disse varene også!

Uansett hvor mye du bestiller, er fraktprisen på 79kr !

Vinneren kåres TORSDAG 24 januar kl 20.00

PS, så blir jeg VELDIG glad om dere stemmer på meg som ÅRETS mest INSPIRERENDE mammablogger hos foreldremanualen HER.

Inspirerende mammablogger – “mamma Rachel

31 kommentarer

Siste innlegg