The Show Must Go On..

Denne januarmåneden har så absolutt ikke vært etter min smak.

Med sykdom siden tidlig i desember, og fortsatt snørrete rakkerunger som ragnler oppe om natten, må jeg si at det er like før jeg legger meg på sofaen for å sove. *HYL*. Ja, jeg pleier jo ikke engang lukte på tanken om å sove på dadgtid, så når jeg først gjør det, så er det noe som ikke stemmer. Noen tenker kanskje “er hun gravid?”. Neida, slapp av. IKKE gravid. Men ja, jeg har faktisk tenkt tanken selv. De eneste gangene jeg faktisk har sovnet på sofaen er da jeg var gravid med Lilja & Filip, ja også denne januarmåneden!! Både migrene, null energi og trøtthet er jo klassiske graviditetstegn, men denne gangen må jeg skuffe. Ingen tredje luring på gang!! – bare en sliten tobarnsmamma som prøver å få tid til ALT hun har lyst til…. Noe jeg snart må innse at jeg ikke får til. Akk… JEG VIL JEG VIL JEG VIL!!

Solstrålen min <3


Uansett hvor mye jeg vil, så rekker jeg ikke alt. Ihvertfall ikke denne uken.. Selv om det bare er tirsdag, så ligger jeg allerede langt etter planen! 

I morgen skal jeg til Anita på Fiinbeck & Fia for å fiffe opp håret. DET blir deilig…!

..så leter jeg etter en plass å ordne neglene mine? Forslag?

 

SISTE sjanse å melde seg på ukens GIVEAWAY er innen i morgen, Onsdag!!

MELD PÅ HER!!


 

5 kommentarer
    1. Victorias Beauty i sentrum er veldig flinke til å ordne negler. Har lagt shellac der mange ganger og resultatet er plettfritt og holder lenge!

    2. IM negledesign. Du finner henne på Facebook. 🙂 Aldri vært så fornøyd som jeg har vært med henne.. Anbefales!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg