Lilja & Filip pryder ukens GIVEAWAY

I jula har vi “fartet” mye, og noe så og si ALLE har kommentert, er dekselet på telefonen min. Selvfølgelig har jeg bilde av barna på baksiden av telefonen.

Denne gangen har jeg bestilt fra Caseapp.no og er meget fornøyd.

Mamman min ble jo sååå misunnelig når hun så at både jeg og Robin hadde SÅ fine deksel, at nå tror jeg sannelig jeg skal be henne melde seg på ukens konkurranse. 

Caseapp er en side hvor man kan designe sine egne iphone deksel, akkurat slik man vill ha dem!

NÅ kan TRE heldige vinnere stikke av med et gavekort på et deksel fra caseapp.no!

(hvert gavekort har en verdi av 250 kr)

– alt du trenger å gjøre for å delta er å LIKE caseapp på facebook – HER –

– og skrive mailadressen din i dette innlegget.

3 x Vinnere trekkes ONSDAG 16. januar kl 20.00


…se bort ifra at mitt er SLITT. . . det har ikke blitt tatt av siden jeg fikk det!


MELD DEG På – og bli en heldig vinner!!

 

 

 

 

 

63 kommentarer

Siste innlegg