MorningsSunshine!

Det er slutt på sene morgener og solglimt inn vinduet.

Filip har nemlig bestemt seg for å starte dagen litt for tidlig, enda jeg har fortalt han flere ganger at MØRKT = NATT.. til ingen nytte!

Jeg vet ikke om det er tidlig, men i dag fikk Filip sitte fremover i bæresela da jeg stelte meg, og det var stas kan du tro!!

På lørdag er det 1.desember, og adventskalenderen min settes igang.

Spennende og flotte premier hver dag, fra blant annet:

Wheat, Ellos, Kamille mor & barn, Fiinbeck&fia – GHD, kidsparadise, Rema 1000, Woolland, Footway, MaxFactor, Lille Martine, Stonz, WTH Ericson, Lykkeland, Brun&Blid, NikkNakk, Villervalla, mfl.

Kommer du til å delta?

Jeg lurer også på om det er noe dere ønsker å lese om?

Klem fra Rachel

~PS: kun en dag igjen å vinne gratis clip on fra Peaks Hair – DELTA HER~

 

 

17 kommentarer
    1. jeg er med!! hvis man slipper å like på facebook da 😉 ? hehe
      Jeg vil lese og se bilder av butikken din!!

    2. Jeg er med!!:) er relativt ny leser, så kan hende at du har skrevet om det før, men lurer på når du ble kjøpmann i Rema 1000 og hvorfor, du må jo ha vært ganske ung? Syns det er spennende og gøy med driftige og smarte jenter 🙂 og se fler bilder av butikken som en annen her skriver (særlig julepyntet), den virker jo som Norges ryddigere og peneste Rema butikk!:)

    3. haha. Kan være en fordel å lese igjennom kommentaren før jeg trykker send. Sitter multitasker, og blir fort litt ordfattig når jeg ikke helt følger med. Jeg gleder meg ihvertfall masse til julekalenderen, og Filip er utrolig skjønn. 😀

    4. Lise: Videoblogging tror jeg det ikke blir, jeg hater å høre meg selv på film.. men hus, hjem og interiør kan jeg jo skrive litt om 😀

    5. Ann: Jeg velger å tro at ikke ryggen blir skadet når han sitter i den så lite som han gjør i løpet av en dag 🙂 Imens jeg sminker meg, tror jeg faktisk går fint, hvis ikke hadde de vell ikke solgt den 🙂 Jeg har også ergo bæresele som veksler mellom 🙂

    6. Kjempefin på håret er du! Derfor må jeg få spørre om du farger det eller striper det ? Med mindre du er en av de heldige som bare ser sånn ut naturlig da… =)
      Selv striper jeg det, men uansett hvilken frisør jeg bruker blir jeg ikke fornøyd. De striper kun det øverste laget føler jeg og når jeg da setter det opp i hestehale har jeg jo mer ettervekst under enn noen gang..
      Og hvor ofte må du til frisøern for å fikse på fargen?

    7. Birgitte: Jeg har pleid å stripe håret, og da striper jeg lagvis hele håret med folie. Sist jeg var hos frisøren ble det bare lystoning på etterveksten. Da tar de etterveksten over alt, ikek bare på toppen, så det skal ikke vises under da 🙂 Jeg går nok til frisøren hver 2 – 3 mnd ca… Synes det er verdt pengene å føle seg fin og fresh på håret 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg