“Mission”: Feelgood Mum!

Etter snart 2 år med graviditet og amming, ligger det kanskje i kortene at kroppen ikke er som før. Den engang så faste sprettrumpa har blitt dvask, og englehåret har falt til grunn. Med en enorm dose hormoner, er det meste i forandring. Noe til det bedre, mens noe til ettertanke. . Jeg har bestemt meg for at selv om jeg har fått barn og går hjemme i permisjon, så skal jeg ikke forfalle. Jeg har en mann og imponere, og ikke minst en selvfølelse å ta vare på. Jeg er ikke av den drastiske typen, så her kan et lag med neglelakk eller en ansiktsskrubb være nok til at jeg føler med litt freshere. Men jeg synes mest av alt at det er viktig å ikke la seg selv forfalle. Det er så alt for lett å tusle rundt i joggebuksa dag etter dag, hive vann i ansiktet og pusse tennene, så er man «good to go». Men er dere ikke enig i at det er litt godt å ordne seg litt også? Noen ganger er det kanskje et tiltak, ja, men følelsen etterpå er jo så mye bedre!

Her om dagen var jeg hos Anita på Fiinbeck & Fia for å fjonge meg opp. Første del i “mission feelgood mum”! Jeg har en svakhet for langt hår, men synes håret blir så slitt av punkt extensions, så jeg har avventet litt med å sette på. Jeg kunne jo brukt clips, men det har jeg rett og slett ikke tålmodighet til!! Så da jeg kom over Peaks tape extensions, ble saken en annen, og sannelig ble det ikke langt hår igjen!


Bildet er FØR extensions…

Peaks Hair tilbyr full forlengelse, eller bare fortykkelse i løpet av en liten time. Peaks tilbyr både tape, keratin og clip ons. Jeg har valgt peaks stolthet, nemlig tape. Håret festes med en teipfunksjon som sitter godt i håret, samtidig som det er enkelt for frisøren din å ta det av. Ditt eget hår slites ikke, og man kan bruke håret opptil flere ganger. Man velger selv lengde, og finnes fra 30 ? 60 cm. Det er 10 tape-remser i hver pakke, og som regel trenger man 2 ? 3 pakker, alt etter som hvor tykt hår du har fra før og hvor tykt du ønsker det. Prisen kommer selvfølgelig an på lengde og mengde, men for 2-3 pakker inkludert påsetting og klipp blir det rundt 6000 kr. Ønsker du peaks extensions? Forhør deg med din frisørsalong, kanskje er de forhandler eller ønsker å bli? Oversikt over salonger som utfører peaks extensions finner du HER. Fiinbeck&Fia som har agentur på peaks hair i Norge, utfører selvfølgelig dette i alle sine salonger 🙂


Dårlig med fotolys i slike salonger, men bedre bilder kommer 🙂

Jeg er fornøyd, og gleder meg til å nyte det lange deilige håret mitt. Jeg ELSKER det, og det beste av alt er jo at jeg ikke kjenner at jeg har det på. Jeg har i ettertid fått høre av flere at det ser akkurat ut som mitt eget hår, og at de ikke hadde trodd det var “juks” om de ikke allerede viste det. Og det er jo betryggende å høre!

Første del i Mission FeelGood Mum er i books!

Neste steg er “getting some tan!”, så har jeg planer om å få ordnet neglene mine en plass (anbefalinger i trondheim?) OG få trent minst 2 dager i uken.
Klarer jeg å få det i boks, så tror jeg sannelig jeg kan se meg i speilet, klappe meg på skuldra og smile. You look good, mum 😉

******************************

GIVEAWAY – Clip Ons fra Peaks Hair

PEAKS HAIR og Fiinbeck & Fia dele ut et sett Clip Ons til en verdi av 2500 kr til en av dere lesere.

For å delta må dere:

like PEAKS facebookside HER

skriv her at du er med ♥

Vinneren kåres TORSDAG 29.november kl 12.00

******************************

Still gjerne spørsmål om Peaks Hair, så lager jeg et innlegg om dette om ønskelig 🙂 

– det er jo tross alt et hav av “hår” der ute, så man kan jo bli frustrert av å ikke vite hva som er bra, og ikke. Jeg har brukt lang tid på å finne ut hva som er det rette for meg, så kanksje jeg kan hjelpe deg? 🙂

65 kommentarer

Siste innlegg