Småtroll

Jeg simpelheten ELSKER morgenene de dagene de går like smertefritt som i dag.

Filip spiste seg god og mett før vi hentet en lys våken Lilja. Vi lå alle tre under den gode og varme dyna i “the master bed”, og det skulle ihvertfall ikke stå på antall kyss jeg og Filip fikk. “Mamma?” sier hun, og kysser meg på “truten”. Jeg smiler, og da ler hun litt, også får jeg sannelig et til!

Etter påkledning og frokost, ble det barnehagedag på Lilja, og treningsdebut på mammsen og Filip. Filip koste seg på barnepass, og var på “sightseeing” i lokalet da jeg var ferdig!

Etter snartur innom familien på byåsen, svipptur innom både City Syd, Barnas Hus og XXL, vendte vi snuten og stive bein hjemmover for en cowboystrekk. Sannelig ble denne cowboystrekken avglemt, og vips så var det på tide gjøre istand middag, brette klær, og kanskje dusje?

Jøssenavn som tiden flyr!

Filips joggedress er ifra Lindex


Mine to solstråer <3

 

 

 

*****************************************************

Husk å meld deg på i trekningen om et gavekort på 500 kr fra barnemerket Wheat

– MELD PÅ HER –

Avsluttes i morgen, onsdag 31.10, kl 18.00

*****************************************************

 

10 kommentarer

Siste innlegg