HappyBoy Filip + GiveAway

(GiveAway i samarbeid med WHEAT nederst i innlegget)

Da jeg ble gravid med Filip, fikk jeg fortalt at “dette barnet” ikke kom til å ha like mange bilder i arkivet som det Lilja hadde, og at “entusiasmen” over å ta bilder av små barn kom til å bli overkjørt av Lilja som plutselig ble et stort barn. Altså, Lilja kom til å bli mest fotografert uansett alder, mens lille Filip ble satt i skyggen. Bildeglad mor som jeg er, prøver jeg fortvilt å knipse like mye av Filip som av Lilja, men pussig nok er det Lilja som pryder bloggen mest.

MEN, i dag skal Filip få sitt glansinnlegg, for sjekk den karen her da:

Gogutten har begynt å dele ut smil – og det liker vi MEGET godt!!

En av grunnene til at jeg er blitt så glad i

Wheat merket er fordi det er behagelige klær. Vi har nok dette stjernesettet i alle fargene. Lilja har i dusrosa & lilla, mens Filip har i lyseblå & grønn. Perfekt til alle slags dager, og ikke minst billig 🙂 Filip bruker str 3 mnd, så noe må brettes opp litt enda. Hvis du vil kjøpe det Filip har på seg, kan du kjøpe det her: BODY + BUKSE + GENSER.

Sjekk den sjarmisen da! Nydelige hjerteknuseren min <3

 

 


~~~~~~~~~~

GiveAway i samarbeid med WHEAT

Noen klikk og du kan bli med i trekningen av et gavekort på 500 kr fra Wheat! !

For å delta, må du:

1. Like Wheat på Facebook – KLIKK HER

2. Link til ditt favorittplagg hos Wheat i dette blogginnlegget  – KLIKK HER

3. For å delta dobbelt må du dele dette blogginnlegget på facebook
OG like bloggsiden min på Facebook – KLIKK HER for å like, dele fikser du selv! 😉

nb: mailadresse om du ikke har blogg. For å lime inn link i kommentarfeltet trykk “ctrl +V” samtidig 🙂

 

Konkurransen avsluttes ONSDAG 31.Oktober kl 18.00


 

 

 


 

53 kommentarer

Siste innlegg