Ull fra topp til tå!!

For ikke lenge siden skrev jeg at jeg ønsket en Kivatlue til Lilja, og sannelig ble mine bønner hørt!

LilleMartine vet å varme et morshjerte, og fylte postkassen med varme pakker!

Lilja ble utstyrt med Kivat fra topp til tå, både dress & matchende lue, og hun har sannelig bodd i dressen sin siden vi pakket den opp. Lua er også perfekt, og jeg elsker passformen.Den er perfekt på slike vinterdager som vi har her i Trondheim, men er også et plagg alle søte små bør ha i vintergarderoben sin!

Den vi har er en slags “hettelue” med 100 % ull på utsiden, og 100% bomull på innsiden. Superdeilig, og ikke minst varm!

For de som ikke vet det, er Lille Martine en barnbutikk her i Trondheim. Man kan også finne varene på www.lillemartine.no. De har et stort utvalg av merker, og har klart å sette sammen en delikat og oversitlig butikk med både klær og småinteriør. Det er nok etter fleres mening at dette er en av de beste barnebutikkene i Trondheim, så for de av dere som tar turen til Trondheim må dere innom Byhaven og LilleMartine!

Giveaway fra Lille Martine kommer søndag 11.november!

(i mellomtiden kan du vinne et gavekort fra Rema 1000 på 500 kr. Meld på HER)

 

7 kommentarer
    1. prinsemamma93: ja den er faktisk helt nydelig den dressen! ..og ikke noe bare jeg sier altså! ELSKER DEN.. kunne godt hatt flere! Du må jo ha en slik til tobias? 😀

    2. Hei 🙂
      Så at du har pomeranian, og i og med at jeg skal kjøpe med det veldig snart, så har jeg en del spørsmål.
      – Er det forskjell på hålsbånd fra de er valper til de er ferdigvokst?
      – Når er en pomeranian helt ferdigvokst?
      – Hvordan lære en pomeranian og ikke bjeffe? Siden de er vakthunder.
      – Hvilket utstyr bør jeg kjøpe før jeg skaffer hunden?
      Håper på svar 🙂
      Kristine

    3. Jeg liker bloggen din godt – bare så det er sagt! 🙂
      Men nå ble jeg faktisk ganske provosert.. Skjønner at dette er et sponset innlegg, men å si at en lue til 399,- er noe “alle søte små bør ha i vintergarderoben sin” er DRØYT!! Dessuten jobber jeg selv i barnehage og har flere ganger sett at disse duskene på luen kommer ned mot øynene og bli plagsomme for barna! Jeg har både ei lita søt ei selv og mange søte små i barnehagen som klarer seg godt vinteren i gjennom med langt rimeligere og praktiske (med tanke på duskene) luer!

    4. Siv Anita: JEG synes alle burde ha denne luen fordi JEG synes at den er fenomenal. Det er altså et tips, og ikke noe man må kjøpe. Det er jo opp til hver enkelt hva man velger å kjøpe til barna. Da jeg skrev, tenkte jeg ikke over prisen, og gjør som regel ikke det når jeg skriver om klærne. Jeg skriver jo om klærne fordi jeg liker dem, uavhengig av pris. Om nå må ikke du tro at de som ikke har denne luen ikke er søte små,for det er de jo, det er jo bare et “uttrykk”! 🙂 Duskene er “oppå” hodet, så da må det være en anne lue du tenker på, disse har jo ikek sjans til å komme i ansiktet, så lenge ikke man har en alt for stor lue 🙂 Vi har mange luer, og denne er den beste vi har med hals.. alt i ett 🙂 Alt til hversin smak 🙂 Håper jo du fortsetter å lese, til tross for at vi har luer som kanksje ikke alle liker! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg