Vinn et gavekort fra REMA 1000

Det er sannelig på tide at jeg får litt mer Rema 1000 “spirit” over bloggen.
Det er jo tross alt en stor del av hverdagen min, både i og utenfor permisjonen. Jeg lever og ånder jo for butikklivet, og er nok i overkant interessert i dagligvare. Det skulle kanskje bare mangle når man har denne jobben, og for de som ikke har fått det med seg, så er jeg kjøpmann i Rema 1000 🙂

*****************************************

VINN et gavekort på 500 kr fra REMA 1000.

Kan brukes fritt på ALLE Rema 1000 🙂

Alt du tenger å gjøre er å DELE dette innlegget på din facebook + skrive “jeg deltar” i dette innlegget
(..de som ikke har facebook, kan sende linken på mail til minst EN person!! – det er overkommelig!!?)

For et ekstra lodd – LIK min facebookside

Vinneren kåres SØNDAG 11.november kl 15.00

****************************************

 

PS: Driver du butikk eller ønsker å være sponsor i årets STORE ADVENTSKALENDER til mine lesere, send meg en mail for mer informasjon 🙂

 


104 kommentarer

Siste innlegg