Bucketlist?

Noen ganger har jeg millioner av spørsmål som svirrer i hodet, og ofte er det umulig å svare på dem alle. I hvert fall med en gang. Ofte er det drømmende eller svevende spørsmål som får meg til å tenke. Tenke på problemstillinger, svar og løsninger jeg helst vil høre. Ofte vet jeg svaret, men leter lenge etter å finne en unnskyldning til at svaret skal bli annerledes, eller akkurat slik jeg vil ha det.  Noen ganger er det spørsmål med store svar og flere betydninger, mens andre ganger er spørsmålet nesten ikke verdt å svare på. Noe lite som et spørsmål, kan få hjernen til å flykte til andre steder. Drømme seg bort, og fantasere.

 

I følge flere av mine venner er jeg en tenker. Det vil si at jeg tenker på alt mellom himmel og jord, hele tiden, og har alltid ett eller annet form for kreativt eller undrende spørsmål å komme med. Det er så mye jeg skulle ønske jeg kunne, eller hadde muligheten til å sjekke ut. Til å prøve, oppleve, se eller erfare. Det er så mange “dumme spørsmål” jeg lurer på. Så mange merkelige problemstillinger jeg ønsker å løse, og bidra i. 

 

 

Heldigvis er livet langt, og jeg har gooood tid til å både spørre, få svar, oppleve og erfare.

 

Ja, sannelig så er en”bucketlist”  in progress, og jeg gleder meg til et spennende og innholdsrikt 2018. 

Rachel

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg