Its monday! …! READY?

Det er snart mandag, og denne mandagen er jeg klar for en ny start. Mandager pleier ofte å være starskuddet for en sunnere og mer aktiv hverdag, men så sklir det ut i løpet av uka, og man er tilbake der man startet. Slik er det ihvertfall med meg. Motivasjonene rpå topp på mandager, frem til lunsj, da er jeg ofte utsultet, og kaster i meg det jeg måtte finne på jobb. Ja, og det å jobbe i matbutikk, er ikke akkurat med på å hjelpe sulten og søtsuget som melder sin ankomst emd et brak. Så derfor må jeg virkelig bestemme meg for¨hva jeg vil oppnå, og hvordan ejg skal klare det. Målet er klart, og veien din er lang. Mye lengere nå, enn for noen år siden. Kroppen har vært i forandring etter fire svangerskap, og en hektisk hverdag, så for å komme helt i mål, må tid være en vesentlig faktor, og ikke minst kosthold. Jeg grugleder meg til å sette i gang..!

Har du noen favorittsanger på spillelista di du vil dele med meg? Hvilken sang får deg til å få lyst til å trene? Hva er ditt beste tips til å stoppe sukkersuget? og har du noen sunne middagstips?


Her er noen favoritter som er sendt hjem i postkassa mi.. Synes den plommerøde/lilla fargen på begge jakkene var så fin! Så ønsker jeg meg veldig en ny fitbit. Har en fra før, men den lilla var jo superfin!! Klikk HER for å komme til hovedsiden. Nå får du 20 % på hele kjøpet ved bruk av kodeord 350301! 😀 – til og med møbler og merkeklær!

Happy Sunday, and GOOD monday!

PS: følg dagene mine på snapchat: rachelhauan

//ellos.no//

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg