Are you ready to party?

Det er ikke lenge til jeg fyller 30 år, og i den anledningen skal jeg feire med alle mine venninner. Vi skal ha “maskerade-fest”, og jeg gleder meg veldig! Nå som vi er inne i festsesongen, er det på sin plass med litt inspirasjon til partygarderoben. Jeg ELSKER kjolen fra Second Female, og blondetoppen fra Whyred. Den er knallfin på, og superkul til feks skinnskjørt og pumps. Ullkåpa er oversized, og veeeldig behagelig! Like kul åpne som lukket..


Link til alle produktene finner du her:

Gjennomsiktig blondegenser, Skinnskjørt, Pumps, Veske, kortermet kjole, ullvotter, beige veske, ullkåpe, skoletter.

PS: dersom du ikek er medlem hos ellos.no, får du nå 40 % på dyreste vare + fri frakt ved å registrere deg HER.

 Du får også 30% rabatt på din dyreste* vare, inkl. merkevarer! med Kode: 345437

*Vilkår: Nybestilling på klær, sko, hjemmetekstil, innendørsbelysning, tapeter eller tepper på Ellos. Maks en gang pr kunde t.o.m. 23.10.16. Kan ikke kombineres med andre tilbud, prisreduserte varer eller varer merket med “Kampanjepris” eller “Design by”. Rabatten gjelder heller ikke UGG, SPANX, Vagabond, Odd Molly og Odd Molly home.Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil.

NB! Det betyr at tilbudet gjelder high end produkter fra f.eks Whyred, Hunkedory, DAY, Dagmar mm.

Du får også 30 % på utvalgte barneklær og barnesko HER.

//ellos.no//

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg