Ladies Favoritter: ut med joggebuksa..(..ihvertfall av og til?)

Snart er det tilbake til en hverdag i uniform, og mine vanlige klær får hvile seg på hengerne en stund. Jeg er kanskje litt for glad i komfortale klær, og da snakker jeg om joggebuksa. Jeg sier det til meg selv gang på gang, at jeg må bli flinkere til å pynte meg, så plutselig bestemte jeg meg for å begynne emd det.. ihvertfall inn i mellom tar jeg på meg feks en deilig kjole, og ullsokker.. Det er utrolig behagelig å gå i, samtidig som mannen i huset synes det er flott å se meg komme ut av joggisen. Flere som kanskje føler de burde gjort en litt større innsats på klesfronten hjemme? Kjoler som DENNE er en av favorittene..! Synes også denne deilige blå er fantastisk til både hverdag og fest..alt ettersom hva man velger til tilbehør..

…..så er det antrekkene man kan blande litt.. Ganske så comfy å gå i skjørt, altså!! Her er kveldens inspirasjon..
Noen av mine favoritter akkurat nå:

1. Høyhalset t-shirt, Behagelig langt skjørt, pumps (evt ullsokker :P)

2. Beige langermet genser, blyant skjørt, svart veske

3. Hvit genser, blått skjørt, mørkeblå sko

Klem Rachel

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg