Lekestund for alle mann…

Nyttårsaften er vell overstått, og skuldrene begynner å senkes. Jula er alt ryddet ut, og kun varetelling gjenstår før jeg for alvor kan begynne en så aldeles liten form for redebygging.. Jeg har enda ingen kontroll over klær vi har til babyen, eller hva det er vi mangler av småutstyr, så jeg gleder meg til noen rolige dager ut i neste uke, hvor jeg kan pusle og ordne med slikt. Ungene gleder seg mer og mer til lillebror kommer, og Fiola har lært seg å si “BABY”. Som ett av fire ord hun sier per i dag.. (Mamma, Pappa, Traktor og Baby.. )

Og mens vi venter på at rakkerfanten skal komme, koser vi oss sammen, og prøver å aktivisere både store og små så godt vi kan. . Filip fikk ski til jul, mens Lilja fikk skøyter. Vi har så vidt prøvd skiene, men venter på litt mer kulde før vi tørr å teste skøytene på isen. I mellomtiden har det blitt aking, noe som er helt topp..!

Tre glade småtroll klare for aketur. Filip og Fiola i vinterdresser fra Racoon Outdoor, mens Lilja i sin vinterdress fra i fjor fra Minymo.


..helt topp med akebrett!!!

Pappsen og stor kidsa elsker fart! !


…for min del ble det en tusletur, og neimenn om jeg kom med ned på no akebrett…!

 

Ha en finfin søndag alle sammen 🙂

Klem Rachel

 

 

1 kommentar
    1. Så koselig💕kjekt å følge deg å familien og gleder meg til å se bilde av lille bror og spent på navnet den lille skal ha😊💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg