Påska 2015 – hyttelivet –

Denne påska hadde jeg bestemt meg for å legge igjen pcn hjemme, og kun ta med meg en god bok og strikketøy. Skikkelig “gammel kjærring”, men for min del er det slik jeg virkelig slapper av, og ikke minst får et avbrekk fra pcverdenen. Jeg har en tendens til å få mange nye ideer når jeg egeltig skal slappe av, og blir utmattet v meg selv fordi jeg jobber mer enn jeg må når ejg har pcnn i nærheten…  I påska har vi vært på hytta til foreldrene mine i Åsenfjorden (Lofjorden), og kost oss masse. Barna elsker hyttelivet, og synes det var superstas at påskeharen hadde tatt turen i år også. .

Mormor og Fiola koser seg i skuvsenga…


Lilja speider etter påskeharen <3

(Joggedress fra Hust & Claire – bukse/Genser)


Morfar tegner dukker på tærne. DET var stas..!

Casper storkoser seg på hytta. Her får han løpe fritt hele dagen, og kommer sliten hjem til kvelds.. (..eller når det lukter deilig mat!)

Jenny var med barna for å lete etter den lille påskeharen, som hadde gjemt en skatt..!

Filip ville nesten ikke rikke seg fra dissa, og kunne nok sittet der i en evighet..!

…..en godtisglad mamma må være på godfot med barna for å få smake litt.. 😛

my Kids <3

Det ble grilling av pølser, rett før snøen dalte ned..!

Fiola Sofie <3

Søskenkjkærlighet <3

På jakt etter påskeharen.. Sannelig hadde han lagt egg i hønsehuset..!

….og det var jo såååå mye godt!


…..fortsatt på godfot med godisinnehaverene..! 😛

…meget konsentrert med å lese mammas krimbok! :O

Filip i deilig sett fra Little Mountains som kan kjøpes hos minlilleskatt.no på 30 % (høstmodell).

Nok et år med en fin hyttepåske. Selv om været ikke var på vår side, og vi opplevde alle årets årstider hver dag, ble det dager fylt med minner- Vi spiste deilig mat, drakk god vin, lekte med barna, spiste godis, leste bøker, strikket, spilte kort, lette etter påskeharen flere ganger, grillet, tente bål, brente gress, husket, hoppet på trampoline, ruslet i fjæra, besøkte alle de ander som har hytte der, og mye mye mer.

Fortsatt GOD PÅSKE, alle sammen!

 

4 kommentarer
    1. Ser ut som både store og små har kost seg, så herlige bilder! 😀
      Måtte smile av bilde med tærene, hehe, tenker det var stas å få tegnet smilefjes på dem, hehe 😀
      AV og til er det godt å koble helt ut, både fra pc og mobil. Det stjeler både tid og oppmerksomhet.
      Ha en fortsatt god påske <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg