Thailand -BeachLife-

Vi kan trygt si at vi lever det gode liv her i HuaHin. Jeg har allerede prøvd en fotmassasje på stranden, spist grillet banan med is, blitt solbrent, “kjølt” meg ned i vannet som i grunn ikke er spesielt kjølig (..huffda!?!), drukket piñacolada fra en kokosnøtt på stranden, spist fantastisk lunsj på et av huahins fineste hoteller, gått powerwalk på stranda, lest noen sider i en bok, sett et strandbryllup på nært hold, og kost meg med snuppa mi. Heldig for meg er både mamma og pappa her, sammen med onkel Carsten og Roger, så jeg får mye hjelp til Fiola. I skrivende stund har Ronja og kollegaene reist tilbake til Norge, så nå er det noen late dager på oss, før vi venter snuten mot hektiske pulserende Bangkok.


…Lotte & Ronja svevende tilstander på vei til Intercontinental hotell..

“Vell fremme” ble det et glass iskald hvitvin, som utviklet seg til å bli en flaske, som til slutt endte med noen drinker i vannbaren. Tante Ronja tok på seg barnevaktrollen, så jeg fikk fnise uten bekymringer. . og som dere ser, så hadde vi det heeelt greit!

Fiola har fått smake på is, og DET var sannelig godt – og litt kaldt. Med flaksende hender som helst skal ordne selv, ble det is både her og der.


Sene strand-dager hører med på ferie. Her er mamma og pappa, Carsten, Roger og Lotte.

På hotellet vårt ble det rigget istand til bryllupsfest, og lørdag var den store festdagen. De hadde laget en stor stand hvor gjestene kunne se bilder av brudeparet, og diverse småmomenter som satte det personlige preget på bryllupet. De hadde ekstremt mye blomster, og matbuffeten var fantastisk!

Klem fra Mammsen & Fiola <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg