Planleggingsdag i Barnehagen

Vi stiller nok likt som mange andre barnefamilier denne uka, og må aktivisere barnehagebarna våre selv. Med hele to planleggingsdager på tampen av uka, i tillegg til jobbhelg for Robin, får jeg virkelig prøvd meg i tilværelsen som trebarnsmamma. Jeg gruleder meg, men tror og håper at dette skal gå sånn ca smertefritt. Med aktiiteter til barna og tålmodighet i lange baner, er jeg overbevist om at vi alle kommer helberget ut av denne uka også..!

Vi startet dagen rolig, og fikk etterhvert besøk av Sonja & Celina. Vi prøvde oss på å lage polarbrød, noe som ble en suksess for både store og små…!


…..alle batteridrevne leker ble utprøvd, og testet av alle tre i tur og orden…!!


De var ivrige på deigspising og stikke ut polarbrød i ulike former og fasonger..

Lilja og celina koste seg med leire <3 regnbuefarget, vell og merke! 😛

Vi avsluttet kids daten vår med en rusletur ut, før regnet satte i gang! !

Hva pleier dere å gjøre når det er planleggingsdag?

5 kommentarer
    1. Når jeg er alene med barna blir det mest hjemmekos, og leking i nærmiljøet. Besøk hit eller dit! Jeg greier rett og slett ikke å ta de med alene i svømmehallen eller lignende når de begge trenger såpass mye hjelp :p I går ble det baking av eplekake, leking ute, rasering i leiligheten, og besøk av ei gravid venninne <3 I dag er jeg på jobb, og far styrer showet hjemme 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg