En finværsdag!

På lørdag spurte jeg pent om ikke Robin ville ta jobbvakten min, så jeg fikk litt tid med barna.

Vi startet med å lage oss havregrøt til frokost, som vi toppet med hjemmelagede muffins til dessert. Etter litt lek her hjemme, og en dupp på Filip, bestemte vi oss for å utnytte det gode været, og dro for å bade. Vi hadde pakket baggen full av godsaker og leker, og gledet oss til å nyte solen! Solen forsvant, men det ødela ikke picnikken vår.

Vi koste oss på Lian med regnbuesol og småyr. Ungene badet i deilig vann, og vi fikk spist både muffins og drukket saft. Alt i alt en superkoselig dag!


Her kooooser vi oss på picnikk!!

Filip er en morsk og tankefull type. Han liker å sitte å observere omgivelsene, og suger til seg all infoormasjon. Her følger han spent med på noen sm bader, og var snar med å kaste seg etter vannet da anledningen bød seg!!

Beklager dårlig med innlegg for tiden!! Det er en god del å gjøre….. The BIG day is getting real!!

VINNEREN av forrige ukes konkurranse kommeri løpet av morgendagen!!

9 kommentarer
    1. Så fine bilder, også så vakre unger du har!
      Jobber du og Robin på samme sted? Så utrolig praktisk!
      Ønsker deg all lykke på den store dagen!

    2. Anne: Hehe, ja, vi drivr buiken sammen, men akkurat nå er han i pappapermisjon. han avløste meg en dag, slik at jeg kunne få kose emg litt med barna 😀

    3. Den kjolen lignet veldig på en jeg så i et ukeblad på jobb, men noen hadde revet ut oppskriften… Kjempesøt kjole!
      Lykke til på lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg