Tom..!

For øyeblikket er hodet fult i tanker om alt og ingenting. Jeg føler meg tom, samtidig stappfull i tanker..! Det har vært noen hektiske dager, ja, uker igrunn. Det å både skulle være tobarnsmamma til to småtroll under 2 år, være kjøpmann i Rema 1000, planegge bryllup, bygge hus, være sosial, trene og alt det andre, er noe som har tatt fra energilagrene… Nå tror jeg sannelig det er på tide å fylle dem opp igjen, og ta en pust i bakken. .kanskje neste uke?Ja, fordi jeg må faktisk være ærlig å si at jeg er sliiiiten i hodet, og vil bare sove sove sove…!!

I dag vil jeg vise der min søte lille kakebaker!!

– det er nemlig Lilja som godkjenner baksten her i huset…!!

Lilja var helt sikker på at denne cupcakerøra var SUPERGOD!!!!

 

Dårlig med givende innlegg i dag folkens. Nå skal jeg tømme hodet for tanker, ta en god varm dusj, og sleng meg på sofaen før natten er her. Jeg kommer sterkere tilbake! Jeg har jo SÅÅ mye å fortelle!! I morgen blir en spennende dag på husfronten, jeg skal trille med barselgjengen, og prøve meg på en kondisjonstrening. Tjoho.. morgendagen kommer til å være over før den begynner! 

 

I`ll Be Back

7 kommentarer
    1. Helt imponert over at du klarer alt det der jeg! Har selv to små, på 1 og 2 år, og synes det tar mer enn nok av energien min bare det :p Så at du føler deg sliten, det kan jeg godt forstå! Håper du får satt av litt tid til å bare sove, sove og atter sove da, så du får tatt inn igjen litt av energien din 🙂 Og Lilja var jo bare så søt! Cupcakesa ble nok meget gode, kan jeg tenke meg 🙂

    2. Lilja har blitt litt stor jente ser jeg.. Plutselig forandrer de litt utseende, og virker større..:O)

    3. Kjære, vakre – skjønne deg!!
      Du må huske å puste og ikke ta på deg for mye snuppa!! Ta tak i stresset før du går på en smell og sett av tid til ting som gir deg positiv energi og ikke bare tapper deg 🙂
      Jeg stemmer for en girlsweekend altså!! Og da snakker vi full pakke med spa, vin og god mat – og ja… skravling!! 🙂 You in?

    4. FruMæla: det høres syyyykt deilig ut! Im in! 😀 😀 det er jo bare sååå mye som skal gjøres!!!! eller burde blitt gjort 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg