JenTedaG

I dag dro Lilja i barnehagen med “egen” mobil, lipgloss og bilnøkler. Jeg og Lilja hadde nemlig jentekveld i går, og da koste vi oss i lekebutikker, spiste is og tullet masse. På en slik dag er det ekstra stas å kunne kjøpe noe, så da jeg fant et sett med tilnærmet like bilnøkler slik jeg har, og “iphone”, bare måtte vi kjøpe det. Lilja skravlet og smilte hele veien hjem, og viste stolt frem til pappsen. Plastikk lipgloss var noe som også falt i smak, noe jeg er såååå lettet over (..da får jeg ha mine i fred!!). Etter IS og masse masse kos, var det ei sliten jente som la seg for kvelden.

Pleier dere å ha slike dager? Hva gjør dere? HER kan du lese forrige gang jeg og Lilja hadde skikkelig jentetid…. (AAAAALT for lenge siden!!!)

Husk å melde deg på ukens giveaway som er e GAVEKORT PÅ 1000 KR FRA KAPPAHL.

7 kommentarer
    1. Så koselig da..kjempelurt me jentedag..når barna må dele mamma, sikkert godt å få all mammas oppnerksomhet. Sånn må vi å gjør her når vi blir fler 🙂
      Lilja virke da så herlig,snill og grei å ha å gjør når dokk e ut..her e d greiest å handle alein..iallefall daglivara;pi

    2. Tonje Elisabeth: Lilja har str 86 i denne. Mens Filip har str 74. Synes de passer godt i str. Heller et nr større en akkArmene går fint å brette opp,og jakken kan brukes vår, sommer og høst! perfekt! Elsker den! 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg