Fredag og Karnevall!

Dagen i startet med “honning” og bzzzzzzzzlyder. Lilja skulle nemlig være en BIE på karnevallet i barnehagen. Det mest opplagte hadde nok vært å være prinsesse, men i og med at mammsen synes at Lilja stort sett har “prinsessenykker” til ethvert antrekk i barnehagen, så ville vi prøve noe annet. . . og det å skulle få på Lilja en GUL og SVART stor drakt, var planlagt til den minste detalj. Ja, jeg hadde nemlig “solgt inn” at hun skull få ha på KJOLE. (Hun elsker jo kjoler). Og da jeg kom frem med bie”kjolen”, så ropte hun “JAAAA, Mamma”, og klappet i hendene. Akk, dere skulle sett.. Hun så strålende fornøyd ut.

Ja, og da jeg tok frem litt sminke, og sa hun skulle gjøre sånn som mamma pleier å gjøre, lukket hun øynene, så jeg fikk sminke i vei.

Gule og svarte striper, og vips så var hun verdens nydeligste lille BieLilja!

Etter at vi hadde kjørt storesøster i barnehagen, ble det lek og sang på Filip og meg, etterfulgt av helgavask, klesvask, skifting på sengene og x antall hauger med klær til bretting.


Vi toppet dagen med å gå for å hente Lilja i barnehagen. Filip i vogn, Lilja i bæresele og to hunder på slep!

Ja, for ikke å nevne at jeg var på trening med barseljentene mine etter det igjen!!

What a day..! DEILIG å sette seg i sofaen med Idol og Taco da ja! (..og en slappfisk av en mann som har blitt syk)

15 kommentarer

Siste innlegg