Treningsformen

Etter en lang dag på kurs, og med både vafler og twist i magen, kommer treningsmotivasjonen snikende igjen. Ja, spesielt denne uka der programmet er fult, og tiden allerede ikke strekker til. Det som er igjen av dagene skal jeg bruke med barna, til planlegging av ombygging av butikken vår, planlegging av husbygging og byggestart, og ikke minst research av London City. Ja, fordi jeg fortalte dere vell at jeg og søsteren min skal på “shopping & champagne” i london neste helg? Søskenene mine, Ronja & Håkon, overrasket meg med en Londontur under juletreet, og da kun for å slappe av, shoppe, drikke vin og kose meg. Lillebror ville bare bidra med gaven, så det blir vi jentene som drar på en etterlengtet tur sammen! VI GLEDER OSS!!! 

Uansett, tilbake til treningen. Sommerformen skal nok komme på plass etterhvert, og i manges øyne er det ikke SÅÅÅ mye å jobbe med, men hallo, alle har ting de ønsker å forbedre. mitt formbilde per i dag ser slik ut, hvor målene mine er å gå ned til matchvekten jeg hadde før Lilja ble til, og stramme opp det jeg har igjen av rumpe!..selvfølgelig stramme opp det meste, men det kommer etter hvert! Kostholdet er iferd med å bli endret (..se bort i fra twist og vafler i dag…!) . Kylling, Fisk og sunne måltider har vært en rød tråd den siste uken, og vi i heimen er motiverte til å endre middagsvanene til det bedre.Joggingen har lat vente på seg, men jeg er fast bestemt på å komme sterkere tilbake. 

Ellers i dag har pappsen vært hjemme med Filip, og jeg tror sannelig de har storkost seg.

Jeg kom ihvertfall hjem til to blide barn og ferdig wokmiddag, så det er faktisk ikke så dumt å være bort sånn inn i mellom! !

11 kommentarer

Siste innlegg