Mobilblogg:copenhagen

Det skal sies at shopping er som medisin. Desto flere poser jeg får, jo bedre blir formen!! Pussig….!

Første runde er unnagjort, så nå er det innsjekking, pumping og legge ifra seg posene, før litt mat og mer shopping!

Foreløpig er det julegaver og til barna som er handlet… Men jeg har sett meg ut noen skatter jeg skal ha!!

Og for ikke å nevne at det er barneklær mekka her. Jeg elsker jo feks WHEAT, og har funnet en egen butikk med merket!! Lykke!!

Ha en flott fredag! Husk adventskalenderen i morgen !!!!!

6 kommentarer
    1. Shopping er som regel god medisin. 😉 Fint bilde av deg, kos deg videre.
      Heldig som har funnet en egen butikk med merket WHEAT! Nydelige barneklær.

    2. Åhhhh sjalu!!! Kjøpe du for my klær te Lilja e Lily klar for å ta imot;)) hehe! kos dokker masse! Så koselig ut i gatan:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg