Intensiv Dag

Jeg hadde lyst til å slenge telefonen ut vinduet den ringte i dag tidlig. Etter en lang og håpløs natt, hadde jeg sovet så og si ikke i det hele tatt, og følte at ringene under øynene kunne skremme de fleste. Jeg er av den typen som liker å sove alene. Forstå meg rett, Robin ligger i samme seng, altså, men uten barn. I natt hadde vi besøk av en krakilsk sutrete og kosete Lilja som hylte bare ved tanken av å sove på sitt eget rom. Mammahjertet fikk så vondt av den stakkar jenta som bare ville ligge inntil mammsen, så for en time eller to, var det helt ok å ikke få sove så godt. – Jeg hadde jo ei gojente som bare ville ligge å stryke på mamman sin! Men etterhvert som timene gikk, ble jo også jeg små irritert fordi jeg ikke fikk sove av en urolig (..og fortsatt kosende) Lilja, og “neste dag” nærmet seg med stormskritt. Lilja endte til slutt opp på sitt eget rom etter mange tårer!..og jeg fikk hele 2 timer på øret mellom ammingen!

Dagen i dag har vært full av spennende gjøremål!

Jepp, jeg har fått meg laaaangt hår! Skal vise dere mer senere 🙂

Nå er det tid for mitt nye strikkeprosjekt, Norske talenter og sjokolade!

I morgen er det nok en dag som alenemor, men heldigvis får vi besøk av Sonja & Celina! Vi skal ta bilder i vårt hjemmelagede fotostudio, så for de av dere som var interesserte i å se hvordan det blir gjort, så kommer det et innlegg om det etter i morgen 🙂

 

2 kommentarer
    1. Er ikke alltid like greie netter nei, får håpe det blir bedre med søvn i natt da. 🙂 Men du har ivertfall vært effektiv i dag, selv med lite søvn. God helg til deg og dine. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg