Filip i prøvestudio!

Tidligere har jeg pleid å låne fotostudio på Isak Kultursenter her i Trondheim “for free”, men det er kun opp til 25 år. På tirsdag fyller jeg 26, og da blir det andre boller. Jeg blir satt i en annen kategori, nemlig “betalende”. Altså, jeg blir for gammel, og må betale for å få låne fotorommet. Det blir jo selvfølgelig ikke aktuelt, da bildene bare er for morroskyld, så jeg har planer om å lage mitt eget litte fotostudio her hjemme. Derfor gikk turen til IKEA for å kjøpe rullgardiner. En hvit og en grå. Med tanke på at det bare er dagslys som ble brukt, og ikke noe fiksfakseri, så ble jo bildene helt OK.

Filp ble min prøvekanin i dag, og han har på seg supergode barske klær fra Phister & Philina. Skjulte skatter finnes over alt på nett, og disse kommer fra Hipporaffen.no. Både vesten og Buksen er SELVFØLGELIG i ULL. Det er ullklær som duger for tiden, og dere har kanskje fått med dere at jeg har en svakhet for fine ullklær?, og her får dere kremen servert på sølvfat. . 

Filip har på seg DENNE selebuksa (NÅ kr 275kr) & body fra newbie Kappahl.

 

Filip i bukse (kr 275) og Vest (kr 309) fra Phister & Philina – kan kjøpes hos Hipporaffen.no

Min nydelige øyensten <3

 

HER kan du vinne en valgfri lue fra KIVAT


 

15 kommentarer

Siste innlegg