Familielørdag, liksom!

Da har jeg nesten sluttet å håpe på at vi faktisk skal bli en tilnærmet “normal” familie med familiekos i helgene. Jeg har jo skjønt det for lenge siden at det å være kjøpmann i Rema 1000 krever, og at man faktisk ikke kan regne med å legge ifra seg “hodet” på jobb når man tar helg. Ja, for noen ganger så blir det faktisk ikke helg engang. I går jobbet vi til langt på kveld, og sannelig ble også denne frihelgen til jobbhelg. Forrige lørdag da Robin hadde fri, måtte vi ise av frysediskene på jobb, og denne helgen var det sannelig “noe” som oppsto da også. Ja, så ble jeg alenemamma atter en gang da. Stakkar Robin, det er jo ikke hans feil..flinke mannen min! 

Noen ganger (les: noen), kunne jeg ønske at jeg hadd en annen jobb, med litt mindre ansvar. Altså, jeg elsker jobben min, og kunne ikke vært for uten, men bare NOEN ganger så hadde det vært deilig å slippe alt man har i hendene og dratt hjem. Tatt helg med god samvittighet, uten å tenke at det er noe som kanskje burde blitt gjort først. Det hadde vært deilig å få tilsendt timeliser, og ikke sittet timesvis for å lage dem, eller å kunne ringe inn å si at man var syk, når man faktisk er syk, og ikke komme med 40 i feber fordi man ikke har hjerte til å være borte. Det hadde vært så deilig å kunne ha mammapermisjon UTEN å føle at jeg må “bare innom for å sjekke”, og det å bare senke skuldrene helt, er noe jeg savner. Det skal ikke være lett, da hadde det blitt for kjedelig, men bare NOEN ganger hadde det vært så deilig å ha det etter boka. Bare sånn innimellom.

 

Jaja, som sagt, så elsker jeg jobben min, så jeg kommer nok til å “styre på” i Rema 1000 i mange mange år. Både jeg og Robin trives jo godt, og har fremtidige mål som SKAL nås.

Liljasnupp i ullklær i dag også!

Ullbody med silkevinger + Ullshorts med silkebånd fra //Woolland//, Ullstrømpis fra //Name It//, Sko fra //Ellos//, Hårbånd fra //Elinas Englebånd//

 

Viste du forresten at bloggen min er 6 år snart??

 

..det må jo feires? ? ?

.

 

 

11 kommentarer
    1. mammantiljessicaogbenjamin: ja, tide flyr altså! Det er veldig rart å se tilbake på tiden jeg begynte å blogge.. ikke minst på hvor “ung” jeg var da!

    2. All ære til deg. Som du sier du har et mål. Jeg tro mange har store drømmer og ønsker-men det er ikke alle som har like mye stå på vilje som deg : ) Derfor er jeg sikker på at du VIL KOMME TIL Å KLARE DET : )
      Det er prestasjon å blogge i 6 år også. Grattis : )

    3. Gratulerer med 6år som blogger!!:)
      Kan tenke meg det er mye som hører med det å være sjef ja.. jeg er ikke sjef selv men klarer ikke legge fra meg jobben på jobb jeg heller, er alt for mye jeg vil få gjort osv 😛
      Ha en fin Søndag,
      Klem Klem

    4. Hei. Mulig du har gjort det før, men vil du dele bilder av rommet til Lilja? Ser etter litt barneromsinspirasjon:) god søndag til dere!

    5. Synes du / dere er flinke jeg. 🙂 Og selv om man elsker jobben sin, er det selvsagt lov til å ønske at man hadde en annen jobb en gang i blandt.
      Supersøte Lilja, med herlig antrekk. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg