Hektisk Kosedag!

Det beste med å være hjemme om dagene, må være at jeg har frihet til å gjøre litt som jeg vil. Tidligere, altså før vi begynte med unger, så var det bare jobb soms to i fokus, og det å være sosial var noe vi sjelden fikk tid til..Nå derimot er hverdagen annerledes, og jeg tar meg tid til å være sosial mye mer enn før. . . og gud så deilig det er! De som kjenner meg vet jo at jeg er ei skravlete jente, så hva skulle jeg egentlig gjort uten noen å skravle med?

Dagen i dag har vært stappfull av skravlete gjøremål!

1. Gå tur til barnehagen – Robin tok bilen, så vips var jeg degradert til toseter!

2. Bytte varer på Kid Interiør og Living – noe som endte i JULEPYNT og småtterier…!

3. På kakao & bolle date med Janne & Grete fra LiljasBarselgruppe

4. Bytte noe på Barnas Hus 

5. Bytte en bukse på Zara for 3 gang!!

6. Frisørtime kl 16! …og en del skravling med frisøren min Eileen – ferdig kl 18.30

7. Nyte synet av å være blond igjen 😛

8. Lage middag Lilja + Rett i seng med henne + middag til resten av oss 😛

9. Bloggings! Heij hå!

10. Vaske + Rydde til Barseltreff

11. Lage Ostekake (…. for første gang)

12. “Kveldsmøte”. Vi har møte på jobb i morgen, så da må det diskuteres her i heimen før avgang 😛

Filip har selvfølgelig diltet på i hele dag, og oppført seg eksemplarisk.

 

I morgen er det klart for barseltreff hjemme hos oss, så straks skal jeg sette igang med å vaske og rydde hus + bake ostekake for første gang….!

 

Tenkte å skrive et innlegg om mine erfaringer ang amming, så har du noe du lurer på, så kom emd spørsmål, så får jeg ihvertfall svart ut ifra mitt ståsted 🙂

 

 

NB: Husk å meld på ukens GiveAway!! – siste dag i morgen!!


* Vinn 2 gavekort på 400 kr fra Lykkeland.no HER  -VINNEREN KÅRES ONSDAG 24. OKTOBER


 

5 kommentarer
    1. Effektiv du har vært! 🙂 Kjenner jeg savner litt å være hjemmeværende ja, å være sosial og kan gjøre hva jeg vil en hel dag. Er så heldig å kan ha noen dager hjemme av og til, enda.
      Hørtes bra godt ut med ostekake! Ha en fin kveld.

    2. For en agenda! Du er jammen flink til å organisere ting i riktig rekkefølge : )
      Håper du får litt tid til å slappe av litt-for det har du absolutt fortjent !

    3. Neste så jeg måtte huske å puste når jeg leste dagen din ! du er jammen meg effektiv og superMOM:) beundringsverdig at du får til så må mye=) hos oss får vi ikke til så mye for å si det mildt:)

    4. så flink du er da:D jenta mi er 6 mnd snart, men fremdeles våkner hun om natten 2-3 og kanskje 4 ganger om natta :S for å amme, om du husker når lilja begynte å sove hele natten, og når du sluttet med nattamming? og når hun begynte med fast føde, hvordan kombinerte du amming og mat? hva med søte philip:D, hvor lenge er det mellom amming? hehe så mye jg lurer på vettu!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg