Valget av Vinterdress + GiveAway

Tidligere skrev jeg et innlegg om vinterdresser (du kan lese det HER) .

Da spurte jeg dere blant annet om det lønnet seg med vinterdress til de små, eller om det var mest vanlig å bruke mer klær under parkdressen. Etter mange fine for og imot svar, bestemte vi oss for å kjøre på med en vinterdress. En NYYDELIG vinterdress, og definitivt min favoritt. Om dette er den beste på markedet vet jeg ikke, for i de få testene som har blitt gjort av årets vinterdresser, er det veldig få merker som er tatt med, så jeg valgte å se bort i fra skriblerier om ditt og datt.

Lilja er ei lita jente som ELSKER å være ute, og etter å ha prøvd dressen på platten i dag, er jeg ikke i tvil om at vi har fått riktig type i hus. Den var ikke klumpete og hun klarte å bevege seg godt, den var god og my, men samtidig vann og vindtett. De små er jo ikke ute i lange lange timer uansett, så jeg tror og mener dressen vil være knallsuper til barnehagen 🙂 … ikke minst vil hun være den nydeligste snuppa med lilla hjertedress fra Racoon.

Dressen er fra søtesmå.no

Vinterdress fra Racoon i str 80 fra SøteSmå.no

Søteste snuppa i vinterdressen sin. Hun ser veldig fornøyd ut, ikke sant?


~GIVEAWAY fra SØTESMÅ.NO~

Noen enkle klikk, og du er med i trekningen av et gavekort på 500 kr fra SøteSmå.no

Det du trenger å gjøre er:

1. LIKE SøteSmå på Facebook HER

2. Linke til ditt favorittplagg fra SøteSmå som en kommentar i dette innlegget

(3. Deler du dette innlegget på Facebook, kan du skrive TO ganger i kommentarfeltet,
og vil ha dobbel sjanse. Skriv at du har delt på facebook)

(nb: har du ikke blogg, husk email)

 

VINNEREN kåres FREDAG 19. Oktober. 2012

Dere kan blant annet kjøpe shortsen og jakken med dusker hos SøteSmå.no

Jakke fra MeMini,



90 kommentarer

Siste innlegg