Dansestjerne eller Fotballfreak?

Lurer du noen ganger på hva barnet ditt kommer til å bli, eller hvilke interesser det får ?

Jeg har jo snakket om Liljas rytmer opptil flere ganger her på bloggen, og til tross for at vi har funnet henne med en fotball flere ganger i barnehagen, må jeg innrømme at som danseglad mamma, så håper jeg på ei dansejente. Robin derimot ble såå stolt da hun løp bort til naboguttens fotball og begynte å sparke ballen, Er alle fedre slik?? FotballPappa, liksom?

 

…i samme slengen kan dere jo få se hva jeg driver med på jobb om dagen?

Nemlig, rydding med rumpa rett til værs.. ihvertfall var det en viss person som synes dette var VELDIG festlig!!
(…HALLO!! – man må jo gjøre det skikkelig!??!!!)

Her kan man jo faktisk skinmte libero art edition bleiene også.. søren at jeg glemte å ta bilde! …Men dere har sikkert sett dem i hyllene på butikken deres?

6 kommentarer
    1. Vi er igrunn ganske enige om at guttungen her i huset nesten blir nødt til å bli en fotballgutt, vi 😛 Neida, han får bli hva han selv vil, men med fotballglade foreldre er sjansene store for at det er det han ender opp med ^^

    2. Hvor mye jobber du nå?
      Er småen med deg på jobb 🙂 ?
      Jenta mi på 18 mnd elsker å danse hun og 😀

    3. Kathrine: Neida, jeg jobber ikke sånn vanlig jobbing 🙂 Det er vanskeligå IKKE dra innom, men jeg har sagt til meg selv at mandager er OK. Da er Filip med, og oldemoren hans kommer også for å jobbe. Jeg går selvfølgelig ikke i jobbklær, fordi jeg er jo egentlig ikke på jobb, jeg er der for å være sosial + følge med på hva som skjer! 😀

    4. så fint fremtrekt det var da!! 😉 Vært artig å sett meir av butikken din, men det er vel ikke en butikkblogg.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg