Redebygging – sånn nesten, ihvertfall!

Redebygging forbinder ihvertfall jeg med å gjøre klart til barnet kommer, men denne overskriften er rettet mot husbyggingen.

I dag har vi ryddet ved og trær fra tomta. Klyvd, bært og tablet…. – og sannelig kan man si at denne veden varmer mange ganger!

Både i går og i dag har vi jobbet med veden, som skal komme godt med til vinteren (…neste!!).

I mellomtiden får den hvile seg ved huset til mamma og pappa.


Lilja & Pappsen tar en powerhvil på trampolina…


Lilja prøver å vise at hun ikke har noe i munnen….men det jeg vil se er den nye tanna hennes…!!


Vedhaugen blir bare større og større….


…Stablekongen  –> THATS ME!


SNART ferdig med den første veggen… (lørdagsjobb). På søndag ble den fullført + at vi stablet en stabel på en annen vegg..

På lørdag ble vi servert nystekte vafler av mamma, og i dag bakte jeg boller. Bilder ble det dårlig med, gitt!

6 kommentarer
    1. hei Rachel=)
      Syns å huske at du gikk til akupunktur når du var gravid, å lurer på hvor du gikk å om du kan anbefale det? =)

    2. Tonje: Ja, jeg hadde 3 timer med modingsakupunktur, og 3 timer med igangsettingsakupunktur. Jeg kjente ikke spesielt mye etter timene, og man kan jo spekulere i om det var på grunn av nålene at fødselen gikk fint, men sånn helt ærlig så tror jeg heller på naturlige metoder 😛 Som feks sex og aktivitet..Fødslene mine var veldig like, og første gang hadde jeg ikke akupunktur.. Så nei, jeg kommer ikke til å gjøre det neste gang..

    3. ja det er sikkert vanskelig å vit om det hjalp eller ikke;) vet ikke om jeg kommer til å prøve men hvor gikk du å fikk behandling?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg