Skravletur med små og store

Da har Cafè livet startet igjen..

Barselstiden er ingen billig tid, og sannelig blir det svidd av noen kroner på deilige lunsjer og kakao med krem! Ja, jeg er svak for kakao med krem.. spesielt med sånn sjokoladestrø på toppen! Jammie..! Så både sommerform og gravidkiloer får la vente på seg en stund til… ..EN annen gang, kanskje?

Vi er en gjen fra Trondheim med termin i September som har møttes en del ganger gjennom graviditeten. Vi er vell totalt rundt 20stk  +/- så vi skal nok få fart på kanelsnurrene i fryseren om litt. Nå skal det sies at ikke ALLE er med hver gang, så det er overkommelig å få til trilleturer osv. Det er ihvertfall veldig koselig å skravle med de som har barn på samme alder. Det er jo også ikke alle som har fått enda, og blant annet jeg snek meg jo over i august..!

KØ tidsfordriv? JEEEEPP!!!

(..men det var lite lurt. Ble jo så distrahert av meg selv at jeg holdt på å hoppe inn i bilen forran. Ja, altså, hoppe i den forstand at jeg trodde jeg sto i fri ..noe jeg ikke gjorde, og vips, så hoppa vi da altså fremover!!! – INGEN skade skjedd, jeg følger jo 3 sekundsregelen, FOR SHURE!! )

9 kommentarer

Siste innlegg