Morgentrim med søskenvogn!

Ja, jeg krøp altså da til korset og investerte i en søskenvogn. Til slutt tok vi til fornøuft og fant ut at det ble enklere og mer praktisk med en søskenvogn, enn med mange enkle. Per i dag har vi da altså tre vogner, emmaljunga city cross, Mc Laren trille og TFK jogger twister søskenvogn. Med andre ord – nok å velge i! To dager på rad har vi trilelt til barnehagen, og det var stas for alle man. Lillebror sovner med en gang hodet treffer puta, og Lilja storkoser seg som sjefs-sjåfør. Med frokost i magen og godt humør, gjør litt frisk luft susen for at dagen skal bli så bra som mulig.

Lilja vinker hade og kysser i lange baner, før jeg og Filip triller hjem igjen.

I dag gikk turen videre til Panduro. Her har vi kjøpt masse rart med sukker på ! 😛

…og her har du noen middagstips i slengen – ikke det at vi er så avanserte av oss akkurat!!

17 kommentarer
    1. Kjempefin vogn :)) hvordan får du til den kule ukeplanleggeren? Kan du ikke sende meg en mail pls? Klem Anja

    2. Fin vogn! Sånn vil jeg også kjøpe. Barnashus har tilbud på de nå. Men datteren min er 1 år eldre enn din. Og jeg får ikke nr. 2 før i november. Tror du det blir plass til en 2 åring og en dunpose i sportsdelen? 🙂

    3. Kjekt å ha plass til begge da:) Hvordan var/er Lilja når det gjaldt/gjelder soving? Siden du nevner at lillebror sovner med en gang hodet treffer puta:) Er nummer 2 roligere eller var storesøster en sovebaby også:)?

    4. Den vogna har vi også!Veldig greit med søskenvogn når man har to tette:-) Den er jo så lett og fin å trille:-)

    5. Casandra.: Jeg kjøpte brukt gjennom ei venninne 🙂 så det ble litt billigere enn å kjøpe ny, heldigvis! 😀 I forhold til Emmaljunga og Simovogner så er baggen ganske smal, så jeg tviler litt på om jeg får en dunpose i denne.. Har ikke prøvd =/ men du kan jo prøve i butikken.. se om det blir trangt 🙂 Jeg tror ihvertfall Lilja kan bruke pose i sittedelen uten at det blir trangt en god stund 🙂

    6. Cathrine: De er sånn ca like på soving. Noen dager er selvfølgelig litt mer krevende enn andre, men stort sett så sover de når de skal. Hun legges kl 19. Da får hun “tutten” og sovner med en gang – og sover til 08 🙂 På dagtid er det samme, men i bhg ligger hun på madrass på gulvet med tutt og teppe. Sover ca 1-1,5 time. To stk sovebabyer 🙂 Det skal sies at lillebror er mer våken enn det Lilja var..

    7. Utrolig flott ukesplanlegger 🙂 Kan du si meg hvor du fant den?:) Digger forresten bloggen din:) Er innom hver dag å leser!

    8. Kjempe god vogn dette 🙂 Har selv enkelt vogna, og i den får du fint en dunpose og en to åring i sportsdelen 🙂 Fikk også en gammel skinnpose/voksipose oppi bagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg