Til Filip

Nå som vi har begynt å slippe til besøket, strømmer også gavene på. Lillegutt begynner å få en nokså flott garderobe, og større ser den ut til å bli!

Vi er så heldige å ha så mange flotte og gode mennesker rundt oss som ønsker å gi vår lille Filip en oppmerksomhet når de kommer på besøk.

Noe har vi jo allerede rukket å bruke, så det er ikke alt som blir foreviget på bilder.

Fellesnevneren er kanskje BLÅ?

Filip kommer nok til å bli en “sukkersøt” gutt <3 Allerede en sjarmør….!

Anne Karin, svigermoren min, har strikket et nydelig sett!

På mandag var barselgruppen fra lilja på besøk, og de hadde også med seg gave!

Jeg fikk nydelige roser, og lillegutt fikk gavekort på TING og bitegiraff med BADERING! <3

Jeg skrev tidligere om drakten vi fikk fra Lille Martine

..og blomstene jeg fikk i anledning fødselen. Enda flere har det blitt! – og jeg har faktisk klart å tatt vare på de fleste…!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg