Tilbake til hverdagen

Robin har allerede vært tilbake i jobb i en uke, Lilja stortrives i barnehage, mammsen har snart gjennomgått sine første barnehagebasillusker, og Filip har blitt hele 9 dager. Tiden flyr, og sannelig er vi tilbake til hverdagen. Pliktene kaller, og kroppen begynner å ire etter nye eventyr. Jeg kommer meg sakte men sikkert fra både fødsel og influensa, og om ikke lenge er det nok samsvar mellom kropp og topplokk.

Filip Valentin i sin nye drakt fra MeMini <3 ELSKER den! Lilja har også samme, men i ROOOOSA 😀

Vi tviholder på LILLEJENTA vår som blir så  alt for fort storjente!!!

Besøksrundene har begynt, og kanelsnurrene forsvinner raskere enn jeg trodde. I dag har vi hatt besøk av Natalie, Steini og Mathias 🙂

 

I morgen skal Filip på kontroll, og jeg er spent på hvor stor han er blitt…!

Gutten er en reser på matfatet, så skulle ikke forundre meg om han er blitt en tungvekter allerede!!

11 kommentarer
    1. å så spendene, å er så kejkt of følge bloggen din etter osm vi er i samme terin gruoppe på junibaby 2011 og at eg også skal ha en til og du nettopp har fått 😀

    2. I dag så jeg en fin gjeng som var på trilletur i sluppenveien 🙂 sprekinger! Og jeg må bare si at du ser fantastisk bra ut, altså!

    3. Janne: hehehe takk for det! Følte meg litt som et pakkesel med Lilja på ryggen, og hunder både her og der:P Første trilletur ut, og det var godt!!

    4. Hvordan er det å ha to så små barn, er det slitsomt? Virker iallfall som du har mye energi, som bl.a får tid til blogging nesten hver dag, misunner deg det 🙂 Jeg har en sønn på to uker, og merker hvor krevende det er med en liten i hus, enda jeg bare har en.

    5. Lise: Den første uka var litt slitsom fordi jeg har hatt en del plager etter fødselen, men nå som hverdagen sakte men sikker tar oss igjen, må jeg si at det går overraskende bra. Filip sover mye, spiser når han skal og Lilja er som den perfekte storesøster. Barnehagen gjør sitt med å underholde Lilja på dagtid, og ellers har jeg ikke smakt så mye på hverdagen! Kan skrive et innlegg om det senere 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg