Magen før og etter fødselen…

Det er sikkert mange som lurer på hvordan magen blir etter fødselen. Etter forrige fødsel gikk det raskt å gå ned i vekt, og bare etter noen uker var “det værste” borte. Med Lilja la jeg på med rundt 14 kg, hvor 12 var borte før jeg ble gravid med nestemann. Under dette svangerskapet endte jeg på + 18 kg, men var heller ikke bekymret for at disse kom til å snike seg av like raskt som de dukket opp. 

Bare etter en uke ser kroppen ut til å være på riktig spor, og jeg gleder meg til jeg er i stand til å gå turer og begynne å stramme opp fiskebollene.

Nå skal det sies at jeg ikke har gått inn for at kiloene går av, og at det er en naturlig del etter fødselen å miste en del – så er det sagt!

Jeg kommer nok til å begynne å skrive litt om tiden mot BRYLLUPSFORM etterhvert, men først skal jeg la kroppen komme seg til hektene og gro godt!

5 kommentarer

Siste innlegg