En helt vanlig hverdag

Dagene går litt i surr, og for de som har fulgt meg gjennom svangerskap etter svangerskap (…inkludert en del ammetåke), skjønner at det ikke alltid er like lett å “være hu Rachel”. Til vanlig er jeg en ganske så “oppegående” person som husker og har kontroll på stort sett det meste, men etter at det lille frøet Lilja ble plantet, og nå erstattet av Lillebror, har glemselen kommet for fult. Så TAKK OG PRIS for min store kalender som hjelper meg til å huske dagene! Følte nesten at jeg satte meg selv i et meget negativt senilt lyst her, men det er helt sant at jeg surrer mye for tiden.  

Uansett;  på mandag var det modningsakupunktur nr 2, som ikke resulterte i stort. Tirsdag var det svangerskapskontrolltime uke 37, som heller ikke var mye forandringer (update kommer), etterfulgt av overraskelses BABYSHOWER for meg. Her kommer det også bilder – jeg ligger bare et par dager bak skjema!!

I dag har jeg gjort litt forskjellig, og i morgen er det klart for en ny akupunkturtime. Huheij som tiden flyr.

Lilja trives som ei sol i barnehagen, og de forteller nye ting hver dag. I går ville hun ikke engang hjem!!!

Lilja Antrekk:

Bolero, Body, Shorts, Strømpis //HM//, Sko //ELLOS//, Solbriller //REMA1000//, Sekk //ARK//, Hårspenne //LilleMartine//

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg