GiveAway fra RisaRosa – SISTE MULIGHET!!

SISTE DAG: GIVE AWAY!!

For at flere skal få øynene opp for denne produsenten, tenkte jeg å sette igang en konkurranse.

PREMIEN er et par sokker fra RisaRosa i valgfri str og farge.

For å delta i konkurransen må du gjøre to enkle grep:

1. LIKE deres Facebookside HER

2. Skrive en kommentar til dette innlegget, med hvilket produkt du liker best hos RisaRosa

3. Ved videreformidling av denne konkurransen på din blogg, blir navnet ditt skrevet opp to ganger på deltakerlisten. Husk å referere til ditt innlegg.


Denne Give Away premien er perfekt til både den som venter, har eller kanksje blir besteforeldre?

Sokkene er gode og varme, ikke minst delikate og supre å gi bort i feks julegave! 

 

VINNEREN TREKKES SØNDAG 12. AUGUST.2012 kl 21.00

 

Her blir det nok både bestilt i rosa og blått til lillebror har kommet. Jeg ser for meg å ta bilder av barna i litt duse ullplagg, og da er disse helt perfekte!! 

LYKKE TIL!!!


14 kommentarer
    1. Jeg ELSKER vognposene, finere finner man nok ikke! Vurderer bestille beige med hvit inni til lillesøster i magen <3

    2. Hadde jeg hatt facebook, hadde jeg likt de 😉
      Men for noen nydelige vognposer, hadde jeg visst om disse, hadde jeg helt klart kjøpt! Men nå er tulla snart 1 år, å vet ikke om jeg orker nr 3 enda.. hehe!
      Du er turbo du, for en haug med boller i tidligere innlegg!!!! haha, du er bare herlig!!

    3. Har likt siden på facebook nå. Og jeg har helt siden jeg ble gravid med Mathilde Isabelle siklet etter den grå og rosa posen <3 Elsker den.

    4. Har likt siden 🙂 Er bergtatt av vognposene… venter nr 2 i november, ei lita jente… så vurderer sterkt å bestillte vognpose i beige & rosa <3

    5. Synes vognposene er heeelt fantastisk! Så hadde det ikke vært for at jenta vår snart er ferdig med vogn, så hadde jeg garantert kjøpt en slik. Men til eventuelt neste unge så er jeg ikke i tvil om vilken pose jeg skal ha 🙂
      Men for oss er det sokkene som er mest aktuell å kjøpe. Superfine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg