Modningsakupunktur uke 36

Etter legebesøket på tirsdag, ble jeg nysgjerrig på hva dette med modningsakupunktur var, så jeg bestilte meg en time til Brit Mosbæk på Aku-Med.  Torsdag fikk jeg komme inn, og hun satte nåler både her og der. Jeg må ærlig innrømme at det var ikke spesielt behagelig å sette de nålene, men heldigvis var “smerten” over etter de var på plass. Totalt fire i beina, to i hendene og en i magen.

Om dette hadde noen effekt vet jeg ikke, men forskjellen fra andre dager var at jeg var mye mer trøtt og sliten i kroppen og hadde mer nedpress. Pussig nok hadde jeg mindre kynnere, og var mindre svimmel, så nå blir det spennende å se om dette hjelper på mot fødselen. Jeg skal tilbake til ny time allerede mandag!

Ellers så synes jeg magen er mindre sprekkferdig, til tross for at den er like stor som den har vært, men ikke så vond som tidligere. Nå bare er den der 🙂

Jeg føler ikke magen har vokst kjempemye de siste to ukene, men lillegutt vokser og vokser der inne..!

 

7 kommentarer

Siste innlegg