Bryllupsforberedelser – Wedding Candy Bar Buffet

Det Amerikanske preget på Norske Bryllup er kommet for å bli,og jeg synes mye av det amerikanerene gjør er spennende og annerledes. Jeg er fullt og helt for et klassisk bryllup, men med mine “touch” av annerledeshet.

Jeg synes ideen med en “wedding candy bar” er søt, og man trenger ikke gjøre dette til noe dyrt og klissete.

Jeg har mange gode ideer, og håper på at vår candy bar blir elegant og gjennomført.

Jeg kan selvfølgelig ikke røpe alle ideene mine, for de fleste som skal i bryllupet leser jo bloggen, så noen overraskelser må man jo ha…!

 

Det er ikke bare Ebay som lokker meg med gode kupp. Denne gangen mottok jeg en pakke fra JenJenHouse, med “scoops” for å ha til candy baren, små “bøtter” til å dekorere med og nydelige flaskeåpnere. Alt dette er selvfølgelig kjøpt på salg, til en nette sum av 160 kr inkludert frakt 🙂

WEDDINGBAR INSPIRASJON:

..hva synes du om “candy bar”?

Hadde du det/Skal du ha det?

 

18 kommentarer
    1. Vi hadde canybar i vårt bryllup. Kjøpte glasskrukker på Åhlens og pyntet de med silkebånd i temafargen og et rundt klistremerke med monogrammet vårt.

    2. Jeg har veldig lyst til å ha det, men får se om det blir “full-on” candybar eller bare noen små krukker blant kakene 🙂

    3. Åh, kan du ikke legge ut oppskrift på de kanelsnurrene dine? Mine blir aldri vellykket, så jeg har endt opp med å bruke den der 1-2-3deigen i det siste..:/ Og, hvor lenge er de holdbare i fryseren? Har ikke termin før i oktober, men tenkte å lage de fordi 🙂

    4. rachel, du virker så herlig og god og jordnær! 🙂 selv om jeg aldri har møtt deg 🙂 måtte bare si det likevel 🙂

    5. Maren: betalte ikke toll nei 🙂 bestilte for under 200 kr, da trenger man ikke det 🙂 Betalte rundt 16 kr per pakke med skjeer 🙂 SUPERBILLIG!! De har de fortsatt på salg 🙂

    6. Anonym: tenkte noe slikt ja! Litt forskjellige glass..så trenger jeg ikek kjøpe så mye.. man har jo så mye i skapene man aldri bruker!

    7. Lene: Ja,d et går jo det også! :)…det kan jo hende man sitter igjen emd MYE godis.. tenke å ha poser ved sidenav da, som de kan fylle i når de drar hjem 😀

    8. Sara: Baker som en helt i dag, så skal legge ut oppskrift etterpå 🙂 Holder seg leeeenge i fryseren ja.. men kanksje ikke FOR lenge.. men til oktober er helt greit ja!!!

    9. TR: Åhh 🙂 takk for det 🙂 Det skal ikke mye til for å røre høygravismamman nå, men det er jo ekstra koselig å høre slikt 🙂 takk for det <3

    10. Heia! Kunne du ha lagt ut linken til hvor du kjøpte de “bøttene”??? Elsker bloggen din forresten! Yo go girl!

    11. Superfan: om det var du som sendte meg mail om dem, så har jeg sendt link på mail… dere får ikke til å kopiere linker fra kommentarfeltet, det er sperret for det.. så send meg en mail, så ska du få link 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg