Regnvær og Shopping!

Det mest fornuftige man kan gjøre på en regnværsdag er enten å bake noe godt å fylle både mage og fryser, eller shoppe! 

I løpet av ferien har vi handlet litt, som bare har blitt liggende i bilen, og i dag har vi også tatt en runde her i byen for å kjøpe litt småtterier. 

Familien på tur. Første stopp ble IKEA for å levere tilbake mye uåpnet vi fant da vi ryddet kjelleren…. enn det, uåpnet! GALSKAP!

Antrekk Lilja: Sko fra //ELLOS// – på SALG NÅ!!, Jakke fra //RACOON// på SALG NÅ!!, Strømpis fra //WHEAT//

Antrekk Mammsen: Kjole fra //BIKBOK// – på SALG NÅ!!, Sandaler fra //BIANCO//, Strikkejakke fra //GINATRICOT//


Jeg var også innom en hobbybutikk da vi var på Steinkjær som hadde 70 % på HELE butikken! Magisk.. 

….så da ble det litt til dåpen, litt til hva som helst og litt til….


…og litt klær igjen da..! 

Nå tror jeg sannelig jeg skal kose meg i sofaen med strikking og TV, så kanskje det blir noe bakst til kveld?? 

Forslag til hva jeg kan lage?? 

5 kommentarer
    1. mammantiljessicaogbenjamin: Det ble regntøy her også! Synes alt slikt nødvendig er så dyrt.. Mye morsommere å kjøpe ting man bare har lyst på, enn det man trenger 😛

    2. mammantiljessicaogbenjamin: oii ja.. og jeg tenker ihvertfall at det blir dyrt når man har to som trenger hvert sitt! Kjøpte sånn Vossatassar i ROOOSA til 299kr på salg! Elsker salg på slikt… så lenge man finner str ihvertfall… gjør jeg ikke det så blir jeg bare sur 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg