Rock City, Rema 1000 Kjøpmannsmøte

I går, onsdag, kjørte jeg til namsos for å delta på kjøpmannsmøte i Rema 1000 Midt norge. Vi bodde på nydelige Rock City Hotell, og det var en behagelig opplevelse. 

Nå, vell hjemme igjen har jeg hjernen full av ideer og spennende ting i vente, og det klør i fingrene for å komme meg til butikken. Det er jo slik det skal være etter slike møter! 

Det ble dårlig med bilder fra turen, men remarellaterte bilder ska bli! 

 

Her har vår gode hjelper funnet frem til fruktpallen full av jordbær. Og ut ifra det lure blikket på bildet til venstre, skjønner dere kanskje at hun vet at hun ikke har lov til å bare forsyne seg slik. Uansett så var det VEEEELDIG fristende, og en liten smak kunne jo ikke skade?? 

Jordbærpiken <3

 

Ellers er det jo en fryd å ha med seg Lilja på jobb, og jeg tror virkelig at dette er en spennende lekearena for henne. Her om dagen hadde hun krøpet bort til brødavdelingen, funnet frem en osteloff som lå i beleilig høyde, og tatt seg en smak. Både jeg og Robin synes det plutselig ble så stille, og der satt hun og koste seg med loffen! …og det åklatre opp og ned av paller begynner å bli lett som bare det. Opp og ned opp og ned i lang lang tid. Ellers er Gildekasser en flott barnegrind. Vi fyller opp med Lilja + en kurv blåbær, og vips er det “fred å få” i ihvertfall 10 minutter. . . og trenger man hjelp til kontorarbeid, er det bare å spørre Lilja. Hun har alt under kontroll, og synes det er perfekt emd en time out på gulvet sånn innimellom! 

 

I morgen er det back to work, men jeg klarer ikke bestemme meg for HVOR eller HVA jeg skal begynne med..! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg