Bursdagsfeiring til Ingrid Othelia

Søteste ingrid Othelia fylte 1 år 31.mai, og er bare 2 dager yngre enn Liljamor. I dag hadde mamma Karianne stelt i stand stort kalas for sin kjære datter. Karianne driver til vanlig Cateringfirma “Hos Almås” sammen med sin ektemann, og da sier det seg selv at både mat og kaker ikke er helt “vanlig standard”. Temaet for feiringen var selvfølgelig Ingrid Othelia 1 år, men inspirert av et engelsk teselskap.

Det krydde av store og små, og det virket som alle mann hadde det topp 🙂


Duplo er saker!


NYDELIGE BURSDAGSBARNET Ingrid Othelia <3

 

Vell hjemme igjen har vi slappet av litt før vi skal igang med middag og kveldskos! Jeg er godt plantet i sofakroken min med ikke mindre enn tre strikkeprosjekter samtidig…! Skal jeg klare å være rolig og røre meg minst mulig, må jeg ihvertfall ha noe å holde på med! Dere skal få en sniktitt på hva jeg driver med litt senere…+ at noe må jo være hemmelig? 😛

5 kommentarer
    1. Så søt aille va! Og lilja bynne jo å få så my hår:) søta:) samma bukse har Lily å:) deilig dæm! Skua hatt dæm te voksne å:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg